آموزشمطالب

بهترین صرافی برای تبدیل ریال به تتر – آموزش گام به گام تبدیل ریال به تتر (USDT)

برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال یا استفاده از آن‌ها، اولین سوالی که در ذهن کاربر ایجاد می‌شود نحوه تبدیل ریال به تتر یا ارزهای دیگر است. صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال، پلتفرم‌هایی هستند که کاربران می‌توانند با پرداخت ریالی، تتر (USDT) یا ارزهای دیگر را خریداری کنند. حتی در مقابل می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را به ریال تبدیل کنند. اما بهترین صرافی برای تبدیل ریال به تتر کدام است؟

در این مقاله آموزشی از سایت ارزیکال به معرفی بهترین صرافی برای خرید و فروش ریالی ارز دیجیتال تتر خواهیم پرداخت.

روش‌های تبدیل ریال به تتر

قبل از آن که به معرفی بهترین صرافی برای تبدیل ریال به تتر بپردازیم، بهتر است نگاهی به روش‌های تبدیل ریال به تتر داشته باشیم. این روزها با افزایش پذیرش و تقاضا برای ارزهای دیجیتال، شاهد روش‌های آسان و امن برای خرید و فروش تتر هستیم.

روش‌های خرید و فروش ریالی تتر به شرح زیر است :

  • معاملات P2P : در این روش صرافی به عنوان یک واسط خریدار را به فروشنده متصل می‌کند. در مقابل از هر دو طرف مقداری کارمزد دریافت می‌کند.
  • معاملات OTC : در این روش معاملاتی صرافی به عنوان یک درگاه، مستقیماً دارایی را با کاربر معامله می‌کند. این روش بالاترین سرعت را دارد.
  • معاملات سنتی : در این نوع روش دو کاربر به روش‌های سنتی با یکدیگر ارتباط می‌گیرند (برای مثال تلگرام یا از طریق آشنایان) و به معامله تتر می‌پردازند. این روش امنیت قابل قبولی ندارد.

اکنون به انواع روش‌های خرید و فروش تتر و تبدیل آن به ریال پرداختیم. در ادامه ویژگی‌های مهم برای شناسایی بهترین صرافی برای تبدیل ریال به تتر را معرفی خواهیم کرد.

ویژگی‌های بهترین صرافی برای تبدیل ریال به تتر

ویژگی بهترین صرافی برای تبدیل ریال به تتر

با افزایش تقاضا برای خرید تتر، امروزه صرافی‌های زیادی در ایران فعالیت دارند و از معاملات ریالی پشتیبانی می‌کنند. اما از میان این همه گزینه، بهترین سایت خرید تتر در ایران کدام است؟

برای انتخاب بهترین صرافی برای تبدیل ریال به تتر باید به چند نکته مهم توجه داشت.

  • امنیت و اعتبار : در خرید و فروش تتر، با سرمایه و پول در طرف هستیم؛ در نتیجه امکان کلاهبرداری نسبتاً بالاست. با توجه به این موضوع باید توجه ویژه‌ای به اعتبار و امنیت صرافی مورد نظر داشت.
  • قیمت تتر : یکی از مهمترین معیارها در صرافی مورد نظر قیمت تتر در آن صرافی است. بهتر است با صرافی‌هایی کار کنیم که قیمت مناسبی ارائه می‌دهند.
  • پشتیبانی و پاسخگویی : یکی از مهمترین موارد در انتخاب بهترین صرافی برای خرید و فروش تتر، پشتیبانی آن صرافی است. در معاملات از دیجیتال ممکن است با مشکلاتی مواجه شویم که پشتیبانی صرافی باید در کمترین زمان مشکل را برطرف کند.

در بخش بعدی با توجه به موارد و نکاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، بهترین صرافی برای خرید و فروش تتر را معرفی خواهیم کرد.

معرفی بهترین صرافی برای تبدیل ریال به تتر

نام صرافی آبان تتر به گوش اکثر کاربران بازار ارزهای دیجیتال آشناست. این صرافی بیش از 6 سال سابقه فعالیتی در معاملات تتر و ارزهای دیجیتال را دارد و یکی از امن‌ترین و معتبرترین صرافی‌های ایرانی محسوب می‌شود.

در معرفی بهترین صرافی برای تبدیل ریال به صرافی تتر آبان تتر را انتخاب و معرفی کردیم؛ اما چرا؟

  1. خدمات : صرافی آبان تتر بزرگترین صرافی OTC ایران است (نوبیتکس از معاملات OTC پشتیبانی نمی‌کند). آبان تتر هم از معاملات OTC  و هم از معاملات P2P پشتیبانی می‌کند.
  2. امنیت و اعتبار : آبان تتر طی 6 سال فعالیت خود هیچگونه فعالیت مشکوکی نداشته است و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربران ایرانی محسوب می‌شود.
  3. قیمت تتر : آبان تتر به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان تتر در ایران، قیمت مناسب و کارمزدهای پایینی ارائه می‌دهد.
  4. پشتیبانی : از نظر ارائه پشتیبانی و رسیدگی به مشکلات کاربران، آبان تتر یکی از پیشروترین صرافی‌هاست.

با توجه به توضیحاتی که بالاتر ارائه دادیم، آبان تتر یکی از بهترین صرافی‌ها برای خرید و فروش تتر محسوب می‌شود. طی بسیاری از نظر سنجی‌ها آبان تتر به عنوان بهترین صرافی برای تبدیل ریال به تتر انتخاب شده است.

در ادامه به آموزش گام به گام کار با صرافی آبان تتر و تبدیل ریال به تتر و برعکس خواهیم پرداخت.

آموزش گام به گام تبدیل ریال به تتر (خرید تتر)

بالاتر با صرافی آبان تتر، به عنوان بهترین صرافی برای تبدیل ریال به تتر آشنا شدیم. اما چگونه باید در این صرافی برای تبدیل ریال به تتر و برعکس اقدام کنیم؟

1) ثبت نام : قبل از هرچیز به یک حساب کاربری در صرافی آبان تتر نیاز داریم. از طریق “این لینک” وارد پنل ثبت نام آبان تتر شوید (آموزش ثبت نام در آبان تتر). توجه کنید برای فعالیت در صرافی آبان تتر (مانند تمام صرافی‌های ایرانی) باید حساب خود را احراز هویت کنید. (این کار 5 دقیقه زمان نیاز دارد)

2) واریز ریالی : سپس وارد بخش “کیف پول” و سپس “واریز” شوید. در قسمت بعدی گزینه را بر روی “واریز تومان” قرار دهید و حجم مورد نیاز و شماره کارت خود را مشخص کنید. در نهایت بر روی گزینه “تایید و واریز درگاهی” کلیک کنید تا با یک پرداخت آنلاین حساب ریالی خود در صرافی را شارژ کنید.

واریز ریال به صرافی آبان تتر

3) خرید تتر : قدم آخر تبدیل ریال به تتر است. برای انجام این کار وارد بخش “معامله فوری” شوید و گزینه “خرید” را انتخاب کنید. بر روی گزینه “رمزارز” کلیک و ارز تتر (USDT) را انتخاب کنید. تعداد مورد نظر را انتخاب و در پایان بر روی گزینه “ثبت سفارش” کلیک کنید.

نحوه تبدیل ریال به تتر

به همین سادگی فرایند تبدیل ریال به تتر در بهترین صرافی ایرانی (آبان تتر) انجام شد.

آموزش تبدیل تتر به ریال (فروش تتر)

بالاتر فرایند خرید تتر را آموزش دادیم؛ اما نحوه تبدیل تتر به ریال (فروش تتر) به چه صورت است؟

1) واریز تتر : برای انجام این کار ابتدا به بخش “کیف پول” و سپس “واریز” مراجعه کنید. گزینه را بر روی “واریز رمزارز” قرار دهید و ارز USDT را انتخاب کنید. در قدم بعدی شبکه را انتخاب کنید (پیشنهاد ما شبکه TRC20)، آدرس را کپی کنید و دارایی را به آن آدرس واریز کنید. (آموزش انتقال تتر TRC20)

واریز تتر به صرافی

نکات مهم : آدرس TRC20 نیازی به کد HASH ندارد و حساب شما به صورت خودکار شارژ خواهد شد. در انتخاب شبکه دقت کنید آدرس شبکه فرستنده و گیرنده یکی باشد.

2) فروش تتر : در قدم بعدی به بخش “معامله فوری” و سپس “فروش” مراجعه کنید. رمزارز را بر روی “تتر” قرار دهید و حجم مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت با کلیک بر روی گزینه “ثبت سفارش” برای تبدیل تتر به ریال اقدام کنید.

تبدیل تتر به ریال

3) واریز ریال به حساب بانکی : در نهایت برای برداشت ریالی به بخش “کیف پول” و سپس “برداشت” مراجعه کنید. گزینه را بر روی برداشت تومان قرار دهید، حجم مورد نظر و حساب بانکی را انتخاب و سپس بر روی گزینه “تایید و برداشت” کلیک کنید.

انتقال ریال از صرافی به حساب بانکی

با انجام این کار موجودی ریالی طبق “زمان بندی واریز به حساب” و با توجه به زمان بندی‌های بانکی به حساب شما واریز خواهد شد.

معرفی 3 صرافی دیگر برای تبدیل ریال به تتر

لیست بهترین صرافی برای تبدیل ریال به تتر

بالاتر با صرافی آبان تتر به عنوان بهترین صرافی برای تبدیل ریال به تتر آشنا شدیم. اما در ادامه قصد داریم 3 صرافی امن و معتبر دیگر را نیز معرفی کنیم که می‌توانند انتخاب‌های مناسبی برای خرید و فروش تتر باشند.

توجه کنید تمام مواردی که در این مقاله معرفی شدند بر اساس نظرسنجی‌ها و تجربه کاربری‎هایی است که در کانال تلگرامی ارزیکال برگزار کردیم. اما در هر صورت اگر از هر یک از موارد مذکور تجربه منفی دارید، در بخش نظرات کاربران به اشتراک بگذارید.

در مقابل اگر تجربه مثبت از جانب یک صرافی دیگر را دارید، این تجربه مثبت را نیز با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس (Nobitex)

صرافی نوبیتکس معروف‌ترین صرافی ایرانی است و بیش از 6 میلیون کاربر فعال دارد.

این صرافی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تبدیل ریال به تتر و خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. اما دو دلیل مهم وجود دارد که باعث شد ما به جای نوبیتکس، صرافی آبان تتر را به عنوان بهترین گزینه معرفی کردیم.

  • عدم ارائه معاملات OTC : صرافی نوبیتکس بزرگترین صرافی P2P ایران است, اما از معاملات OTC پشتیبانی نمی‌کند.
  • پشتیبانی محدود از ارزهای دیجیتال : نوبیتکس تعداد ارزهای محدودتری نسبت به آبان تتر پشتیبانی می‌کند.

به دلیل موارد بالا ما صرافی آبان تتر را به عنوان گزینه برتر معرفی کردیم. اما نوبیتکس نیز یک صرافی عالی و معتبر برای کاربران ایرانی به حساب می‌آید.

صرافی ارز دیجیتال تترلند (Tetherland)

صرافی تترلند فعالیت خود را حدود 6 سال پیش به عنوان بستری برای معاملات تتر آغاز کرد. این صرافی در ابتدا تنها از معاملات تتر پشتیبانی می‌کرد. اما امروزه این صرافی بیش از 400 رمزارز در لیست معاملاتی خود پشتیبانی می‌کند.

در کنار آبان تتر و تو بیتکس صرافی تترلند نیز یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای خرید و فروش تتر است. این صرافی یکی از بزرگترین تامین کنندگان تتر در ایران محسوب می‌شود.

صرافی ارز دیجیتال بیت پین (Bitpin)

صرافی بیت پین یکی دیگر از صرافی‌های معتبر ایرانی است و خدمات جذابی ارائه می‌دهد. این صرافی نیز مانند آبان تتر هم از معاملات P2P و هم از معاملات OTC پشتیبانی می‌کند و بعد از آبان تتر یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌آید.

نکته قابل اهمیت برای صرافی Bitpin جشنواره‌های جذاب این صرافی است (مانند جشنواره نات کوین پارتی). بیت پین همیشه جشنواره‌های جذاب دارد و یکی از صرافی هایی که ارز رایگان میدهند به حساب می‌آید.

خلاصه مقاله بهترین صرافی برای تبدیل ریال

در مقاله امروز به معرفی و بررسی 4 صرافی پرداختیم که شرایط مناسبی برای خرید و فروش تتر دارند. در میان این گزینه‌ها صرافی آبان تتر بهترین صرافی برای تبدیل ریال به تتر است.

ما در این مقاله معیارهای مهم برای انتخاب صرافی برتر را معرفی کردیم. با توجه به این معیارها می‎‌توانید صرافی مورد نظر خود را انتخاب کنید. گزینه‌هایی که در این مقاله معرفی شدند نیز تماماً بر اساس همین معیارها انتخاب شدند.

از کاربرانی که تجربه فعالیت در صرافی‌های مختلف را دارند. از کاربران درخواست داریم تا دیدگاه خود نسبت به خدمات صرافی‌های مختلف را در بخش نظرات کاربران به اشتراک بگذارید. این کار به کاربران کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشند.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا