آموزشمطالب

بهترین سایت خرید تتر در ایران – معرفی و بررسی بهترین گزینه‌ها

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، شکل و ساختار پول نیز در حال تغییر است. امروزه ارزهای دیجیتال شکل جدیدی از پول و زیرساخت‌های پرداختی را معرفی می‌کنند. ارز دیجیتال تتر (USDT) امروزه کاربرد بسیار گسترده‌ای دارد و خرید و فروش آن به سادگی یک خرید اینترنتی است. اما بهترین سایت خرید تتر در ایران کدام است؟ از کدام صرافی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده کنیم؟

در ادامه این مقاله از سایت ارزیکال با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین سایت برای خرید و فروش تتر بپردازیم.

معیارها مهم در انتخاب بهترین سایت خرید تتر در ایران

معیارهای بهترین سایت برای خرید تتر در ایران

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سایت خرید تتر در ایران بپردازیم. اما این سایت چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

برای انتخاب بهترین سایت برای خرید و فروش تتر با به موارد زیر دقت کنیم :

  • امنیت و اعتبار : در سیستم‌های مالی و پرداختی، امنیت و اعتبار اهمیت بسیار بالایی دارند. در انتخاب صرافی مورد نظر برای خرید و فروش تتر (USDT)، حتماً به معیارهای امنیتی آن توجه کنید.
  • کارمزد : در انتخاب بهترین صرافی برای خرید و فروش تتر باید به کارمزدها نیز توجه کنیم. صرافی که کارمزدهای بالایی داشته باشد، گزینه مناسبی برای استفاده نیست.
  • شرایط واریز و برداشت : در انتخاب صرافی، به شرایط واریز و برداشت نیز توجه کنید. برخی صرافی‌ها شرایط سختگیرانه‌ای و محدودیت‌هایی برای واریز و برداشت دارایی‌ها دارند و گزینه مناسبی نیستند.
  • پشتیبانی : یکی دیگر از معیارهای مهم در انتخاب بهترین سایت خرید تتر در ایران، نحوه پشتیبانی است. صرافی‌هایی که پشتیبانی مناسبی ندارند گزینه خوبی برای استفاده نیستند.

در انتخاب صرافی مورد نظر برای خرید و فروش تتر، حتماً باید به این موارد توجه کنیم. در ادامه با درنظر گرفتن این موارد، بهترین گزینه‌ها را معرفی خواهیم کرد.

آبان تتر – بهترین سایت خرید تتر در ایران

صرافی آبان تتر را می‌توانیم بهترین سایت خرید تتر در ایران در نظر بگیریم. این صرافی فعالیت خود را سال 1397 شروع کرد و طی این 6 سال خدمات مناسبی به کاربران ارائه می‌دهد.

امنیت و اعتبار بالای این صرافی، اصلی‌ترین دلیل انتخاب آبان تتر است. در کنار این مورد، کارمزدهای مناسب و پشتیبانی خوب و در دسترس، از دیگر دلایل انتخاب ماست. این صرافی فعالیت خود را با خرید و فروش تتر آغاز کرد؛ اما اکنون از معاملات بیش از 550 رمزارز پشتیبانی می‌کند.

اگر به دنبال یک صرافی امن، معتبر و با خدمات گسترده هستید، آبان تتر بهترین انتخاب شماست.

آموزش ثبت نام در صرافی آبان تتر

در این بخش قصد داریم به ثبت نام در صرافی آبان تتر بپردازیم. برای انجام این کار ابتدا از طریق “این لینک” وارد صرافی آبان تتر شوید.

ثبت نام در آبان تتر

سپس بخش ثبت نام با موبایل را انتخاب کنید، شماره تماس خود را وارد کنید و یک رمز عبور برای خود انتخاب کنید. سپس قوانین و مقررات را مطالعه کنید و گزینه آن را فعال کنید. در قدم آخر بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید؛ یک کد تایید برای شما پیامک می‌شود و باید آن را وارد کنید.

با انجام این کار ثبت نام انجام می‌شود. اما برای خرید و فروش در این صرافی، مانند تمام صرافی‌های دیگر نیاز به احراز هویت داریم. برای آموزش مراحل بعدی مقاله “آموزش ثبت نام و احراز هویت آبان تتر” را مطالعه کنید. (ثبت نام و احراز هویت در مجموع کمتر از 5 دقیقه زمان نیاز دارد)

آموزش خرید تتر در صرافی آبان تتر

در این مرحله به خرید تتر در صرافی آبان تتر می‌پردازیم تا با سازوکار این پلتفرم بیشتر آشنا شوید.

بهترین سایت برای خرید و فروش تتر

برای خرید ریالی ابتدا باید کیف پول ریالی خود را شارژ کنید. برای انجام این کار وارد بخش “کیف پول” شوید و گزینه واریز را انتخاب کنید. سپس گزینه واریز به تومان را انتخاب کنید، حجم خود را مشخص کنید و پس از تعیین شماره کارت بر روی گزینه “تایید و واریز درگاهی” کلیک کنید.

در ادامه شما را به درگاه پرداختی انتقال می‌دهد، به آسانی یک خرید اینترنتی سفارش خود را انجام دهید. سپس موجودی به کیف پول ریالی شما اضافه خواهد شد.

خرید تتر از آبان تتر

در ادامه به بخش “معامله فوری” مراجعه و گزینه خرید را انتخاب کنید. سپس رمزارز دلخواه برای مثال تتر (USDT) را انتخاب کنید، حجم مورد نظر را تعیین و سپس بر روی گزینه “ثبت سفارش” کلیک کنید.

به همین راحتی می‌توانید به خریداری تتر بپردازید. در صورت بروز هر نوع اختلالی به پشتیبانی صرافی آبان تتر پیام دهید تا به سرعت مشکل را برطرف کنند.

کاربردهای تتر چیست؟

بالاتر با بهترین سایت خرید تتر در ایران آشنا شدیم و نحوه خرید تتر را آموزش دادیم. اما تتر (USDT) چه کاربردهایی دارد؟

در ادامه به کاربردهای تتر می‌پردازیم :

  • فعالیت در بازارهای مالی : تتر به عنوان دلار دیجیتال ابزار مورد نیاز کاربران در ورود به بازارهای مالی است. برای فعالیت در بازار فارکس و یا خرید و فروش ارزهای دیجیتال به تتر نیاز داریم.
  • انتقال پول : بلاکچین ساختاری کاملاً غیر متمرکز دارد و بدون هیچ محدودیتی می‌توانید تتر و دیگر ارزهای دیجیتال را به هر نقطه‌ای از دنیا ارسال کنیم. تتر بهترین ابزار برای انتقال پول به صورت بین المللی است.
  • پرداخت‌های آنلاین : سیستم‌های پرداختی پرداختی روز به روز در حال پیشرفت هستند. امروزه ارزهای دیجیتال مخصوصاً تتر نقش گسترده‌ای در پرداخت‌های آنلاین دارند و کاربرد آن‌ها روز به روز در حال افزایش است.

این سه مورد از مهم‌ترین کاربردهای تتر است. پذیرش این رمزارز روز به روز درحال افزایش است و کاربردهای آن گسترش می‌یابند.

معرفی چند سایت برای خرید تتر در ایران

بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال

بالاتر اشاره کردیم صرافی آبان تتر بهترین سایت خرید تتر در ایران است. اما در ادامه قصد داریم چند گزینه دیگر نیز معرفی و بررسی کنیم که همگی گزینه‌های مناسب و معتبری برای خرید و فروش تتر و دیگر ارزهای دیجیتال هستند.

همه این گزینه‌های مانند آبان تتر از پرداخت‌های تتری پشتیبانی می‌کنند و خدمات بهینه‌ای دارند؛ اما اولین پیشنهاد ما استفاده از آبان تتر است.

صرافی نوبینکس (Nobitex)

صرافی نوبیتکس گسترده‌ترین حجم از کاربران را دارد و خدمات جذابی ارائه می‌دهد. این صرافی از معاملات تتر و دیگر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند و حجم معاملاتی بالایی دارد.

حجم معاملاتی بالا، یکی از نکات مثبت این صرافی است. نوبیتکس فعالیت خود را در پایان سال 1396 و با هدف ایجاد بستری امن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال شروع کرد. اگر به دنبال بستری امن و معتبر برای خرید و فروش تتر هستید، نوبیتکس گزینه خوبی برای شماست.

صرافی بیت برگ (Bitbarg)

صرافی بیت برگ فعالیت خود را در سال 1397 آغاز کرد. این صرافی یکی دیگر از صرافی‌های امن، معتبر و با کاربرد گسترده است که از معاملات تتر و دیگر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. بیت برگ امنیت بالایی دارد، اما کیف پول داخلی آن کاربرد بالایی ندارد.

بعد از خرید از بیت برگ، باید دارایی را به کیف پول یا یک صرافی دیگر انتقال دهید. این صرافی از ارزهای زیادی پشتیبانی می‌کند و گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

صرافی تترلند (Tetherland)

صرافی تتر لند در اواخر سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد و در همان ابتدای کار استقبال بالایی از خدمات آن شد. این صرافی در ابتدا تنها از معاملات تتر پشتیبانی می‌کرد، اما اکنون خدمات گسترده‌ای دارد و از ارزهای بیشتری پشتیبانی می‌کند.

تتر لند یکی از بالاترین حجم‌های معاملاتی تتر را در میان صرافی‌های ایرانی دارد. در نتیجه این صرافی در لیست بهترین سایت خرید تتر در ایران قرار می‌گیرد. اگر به دنبال یک صرافی معتبر برای خرید و فروش تتر هستید، این صرافی می‌تواند گزینه مناسبی در کنار صرافی آبان تتر باشد.

صرافی ایرانی کارت (Iranicard)

آخرین گزینه‌ای که در این لیست به معرفی آن می‌پردازیم صرافی ایرانی کارت است. این پلتفرم سال 1390 فعالیت خود را در راستای ارائه خدمات مالی بین المللی فعالیت خود را آغاز کرد.

ایرانی کارت در سال‌های گذشته علاوه بر ارائه خدمات مالی مختلف، معاملات ارزهای دیجیتال را نیز به لیست خدمات خود اضافه کرد. امروزه این صرافی بستری امن و کاربردی برای خرید تتر و دیگر ارزهای دیجیتال است. ایرانی کارت اعتبار بالایی در حوزه خدمات مالی دارد و گزینه مناسبی برای انتخاب است.

خرید فوری تتر در ایران

خرید فوری تتر در ایران

اولین معامله و برداشت دارایی در صرافی‌های ایرانی، معمولاً چند ساعت الی 3 روز بعد از احراز هویت فراهم می‌شود. این موضوع به دلیل موارد امنیتی و جلوگیری از سو استفاده‌های مالی و کلاهبرداری انجام می‌شود.

اما با تحقیقاتی که انجام دادیم، در میان صرافی‌های معتبر ایرانی، صرافی اکسکوینو کمترین محدودیت زمانی را دارد. ثبت نام، احراز هویت، خرید و برداشت دارایی در صرافی Excoino تنها در 15 دقیقه قابل انجام است. اگر قصد دارید در کمترین زمان ممکن تتر خریداری کنید و به کیف پول خود انتقال دهید، این صرافی بهترین گزینه است.

در مقاله “آموزش خرید فوری تتر در ایران” کامل به این موضوع پرداختیم. نحوه ثبت نام و خرید تتر از صرافی Excoino نیز به صورت قدم به قدم در این مقاله قرار دارد.

بهترین سایت خرید تتر در ایران کدام است؟

این مقاله دیدگاه شخصی خود از فعالیت در صرافی‌های مختلف است. تمام گزینه‌هایی که معرفی کردیم با تحقیقات گسترده انتخاب شدند و همگی گزینه‌های مناسب و معتبری هستند.

در حالی که چند گزینه مختلف در این مقاله معرفی شد، اما پیشنهاد ما استفاده از صرافی آبان تتر است. این صرافی خدمات گسترده‌ای دارد و گزینه خوبی برای انتخاب است. اگر هر تجربه‌ای نسبت به فعالیت در این صرافی دارید، دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

این مطلب سعی کردیم دیدگاه خود را نسبت به بهترین سایت برای خرید تتر در ایران به صورت جامع ارائه دهیم. اما اگر هر تجربه‌ای نسبت به کار در این صرافی‌ها یا حتی صرافی‌های دیگر دارید، در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. این کار به دیگر کاربرها نیز در انتخاب بهترین صرافی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال کمک خواهد کرد.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا