آموزشمطالب

با شرکت در “رویداد هاوینگ بیت کوین ارزیکال” جایزه 5000 دلاری دریافت کنید

هاوینگ بعدی بیت کوین قرار است در اردیبهشت 1403 انجام شود و پس از آن بازار ارزهای دیجیتال شاهد یک روند رشد جذاب خواهد بود. ما در مجموعه ارزیکال (قطب تحلیلی ارزهای دیجیتال در ایران) یک رویداد تحت عنوان «هاوینگ بیت کوین ارزیکال» را شروع کردیم. این رویداد سه ماه و تا رویداد هاوینگ (هاوینگ بیت کوین) ادامه دار خواهد بود. در این رویداد هاوینگ ارزیکال علاوه بر کلی خدمات رایگان، یک جایزه 5000 دلاری خواهیم داشت. اما این جایزه چیست و چگونه آن را دریافت کنیم؟

در ادمه به صورت کامل با جایزه 5000 دلاری رویداد هاوینگ ارزیکال آشنا خواهیم شد؛ تا آخر مطلب با ما همراه باشید!

مراحل دریافت جایزه 5000 دلاری رویداد هاوینگ ارزیکال چیست؟

همکاری ارزیکال و بینگ ایکس

قبل از هر چیزی باید یک تشکر از “صرافی بینگ ایکس” داشته باشیم که اسپانسر این رویداد بزرگ است.

اما در رابطه با جایزه 5000 دلاری ارزیکال باید گفت این جشنواره فاقد قرعه کشی است و تمام کاربران امکان دریافت آن را دارند. تنها محدودیت این رویداد زمان است؛ این رویداد صرفاً تا هاوینگ بیت کوین (اردیبهشت 1403) ادامه خواهد داشت. در ادامه مراحل را آموزش خواهیم داد؛ برای دریافت جوایز هر کدام را قدم به قدم انجام دهید :

  • قدم اول : در قدم اول باید عضو کانال تلگرام رویداد هاوینگ ارزیکال باشید (لینک مستقیم عضویت در کانال).
  • قدم دوم : سپس از طریق «این لینک» در صرافی BingX ثبت نام کنید (توجه کنید حتماً باید از طریق لندینگ همکاری ارزیکال و بینگ ایکس ثبت نام کنید؛ در غیر این صورت واجد شرایط نخواهید بود)
  • قدم سوم : پس از ثبت نام در این صرافی باید مقداری دارایی به صرافی واریز کنید. (با اولین واریزی 30 دلار پاداش دریافت خواهید کرد)
  • قدم چهارم : با انجام معامله در صرافی بینگ ایکس حجم معاملاتی خود را بالاتر ببرید. با افزایش حجم معاملاتی می‌توانید پاداش مختلف از جمله پاداش 30 دلاری، 50 دلاری، 100 دلار و در نهایت 5000 دلاری را دریافت کنید. (ما در کانال تلگرامی رویداد هاوینگ بیت کوین ارزیکال فرصت‌های رایگان نیز معرفی خواهیم کرد تا ترید کنید، سود کنید و حجم معاملاتی خود را افزایش دهید)

با انجام این مراحل می‌توانید جوایز مختلفی دریافت کنید و در نهایت تا پایان رویداد هاوینگ ارزیکال، پاداش 5000 دلاری را دریافت کنید. سوالات خود در این رابطه را می‌توانید از پشتیبان تلگرامی بپرسید. (برای توضیحات تکمیلی عبارت «جایزه 5000 دلاری» را برای پشتیبان ارسال کنید)

مزایا شرکت در رویداد هاوینگ ارزیکال چیست؟

مجموعه ارزیکال تیمی متشکل از تحلیل‌گران با تجربه بالا در بازار ارزهای دیجیتال است. ما قصد داریم به پایگاه تحلیل ارزهای دیجیتال تبدیل شویم تا بتوانیم یک مسیر آموزشی و تحلیلی درست، بدون هیجانات اضافی و کاملاً اصولی برای کاربران خود مهیا کنیم. این رویداد کاملاً رایگان است و پاداش‌ رویداد نیز بر عهده اسپانسر ما (صرافی BingX) خواهد بود.

اولین مزیت این رویداد شرایط رایگان برای شرکت در آن است. در ادامه به دیگر مزیا شرکت در این رویداد خواهیم پرداخت.

دریافت جوایز متنوع و جذاب

جوایز رویداد هاوینگ ارزیکال

جوایز شرکت در این رویداد محدود به جایزه 5000 دلاری نیست. کاربران ما می‌توانند قبل از دریافت جایزه بزرگ 5000 دلاری، جوایز جذاب و متنوع دیگری نیز دریافت کنند. در ادامه به معرفی این موارد خواهیم پرداخت.

  • جایزه اولین ترید : با ثبت نام در صرافی بینگ ایکس و انجام اولین معامله خود (به نظور ثبت به عنوان یک کاربر حقیقی) می‌توانید جایزه 30 دلاری دریافت کنید. (پیشنهاد می‌کنیم تمام کاربران حداقل از این فرصت استفاده کنند)
  • جایزه کاربر فعال : با انجام معاملات و بالاتر رفتن حجم معاملاتی می‌توایند جوایز متعددی دریافت کنید. با افزایش حجم معاملاتی خود می‌توانید به ترتیب جایزه 30 دلاری، 50 دلاری، 100 دلار و در نهایت 5000 دلاری (در مجموع 5180 دلار) را دریافت کنید.
  • دریافت ایردراپ 100*10 دلاری : رویداد هاوینگ بیت کوین ارزیکال، ایردراپ نیز دارد. در پایان رویداد 10 نفر از کاربرانی که با لندینگ ما در صرافی بینگ ایکس ثبت نام کردند ایردراپ رایگان 100 دلاری دریافت خواهند کرد. شرط دریافت این ایردراپ صرفاً ثبت نام در BingX و ثبت یک تراکنش به منظور تایید اکانت به عنوان کاربر حقیقی است. توزیع ایردراپ همزکان با هاوینگ بیت کوین خواهد بود (اردیبهشت 1402).

تمام کاربرانی که در این رویداد شرکت می‌کنند در ظرف 3 ماه (تا اردیبهشت 1403) این جوایز را دریافت خواهند کرد.

کسب سود از فرصت‌های معاملاتی

مجموعه ارزیکال قطب تحلیل ارزهای دیجیتال در ایران است. ما به صورت رایگان فرصت‌های معاملاتی را در کانال تلگرامی رویداد هاوینگ بیت کوین قرار خواهیم داد و کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

این دیگر مزیت شرکت در رویداد هاوینگ بیت کوین ارزیکال است. می‌توانید کاملاً رایگان از فرصت‌های موجود نهایت استفاده را ببرید. ما در تلاشیم تا یک مرجع رایگان برای دسترسی به آخرین تحلیل ارزهای دیجیتال برای مردم کشورمان ایجاد کنیم.

امیدواریم با این کار بتوانیم کمک شایانی به کاربران خود انجام دهیم و بتوانیم بزرگترین جامعه ارز دیجیتال در ایران را بسازیم. از تحلیل‌گران با تجربه دعوت داریم تا در این مسیر با تیم ارزیکال همقدم باشند و به ما کمک کنند.

کسب سود از ایردراپ‌های رایگان

ما در این رویداد تنها محدود به معرفی فرصت‌های معاملاتی نیستیم. در این رویداد به معرفی روش‌هایی برای کسب ایردراپ خواهیم پرداخت. ایردراپ راهکاری برای دریافت ارزهای دیجیتال رایگان است.

همانطور که تا الان در این مسیر پیشرو بودیم، سعی داریم در ادامه نیز یک مرجع جامع برای معرفی فرصت‌های ایردراپ ها باشیم. پس با شرکت در رویداد هاوینگ بیت کوین می‌توانید از فرصت‌های ایردراپی نیز نهایت استفاده را ببرید.

تبدیل 100 دلار به 10 هزار دلار با ایردراپ‌ها، دیدگاهی است که ما برای سال 2024 در ذهن داریم. این مسیر را کامل و البته رایگان در کانال تلگرام به مخاطبین خود معرفی خواهیم کرد.

با ثبت نام در صرافی بینگ ایکس در لندینگ ارزیکال می‌توانید در ایردراپ 100*10 ارزیکال نیز سهیم باشید. (برای ثبت نام فرایند را با ایمیل پیش ببرید)

برای اطلاعات تکمیلی و دقیق در رابطه با پاداش‌های صرافی بینگ ایکس مقاله “کد کوپن بینگ ایکس” را مطالعه کنید!

آیا بینگ ایکس یک صرافی قابل اعتماد است؟

امنیت صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس شرکت خود را در کشور اندونزی ثبت کرده و از قوانین پیروی می‌کند. تا به حال هیچ فعالیت مشکوکی از آن گزارش نشده و یکی از کاربر پسند‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال است. این صرافی در آخرین همکاری خود اسپانسر تیم فوتبال چلسی شد و این مهر تاییدی بر اعتبار این صرافی شد.

این صرافی شرایط امنیتی خوبی فراهم می‌کند و کاملاً قابل اعتماد است. از طرفی دیگر جزو محدود صرافی‌های قابل اعتماد سات که به کاربران ایرانی خدمات می‌دهد. اما باز هم توجه کنید تا زمانی که دارایی شما در هر نوع صرافی قرار داشته باشد امنیت و مالکیت دارایی بر عهده صرافی است.

اگر دارایی بالایی دارید، برای فراهم کردن حداکثر میزان امنیت پیشنهاد می‌شود دارایی خود را در کیف پول نگهداری کنید. پیشنهاد می‌کنیم تنها حجمی از سرمایه که قصد ترید با آن را دارید به صرافی واریز کنید.

نوشته های مشابه

4.3 6 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر حسین خطیبی
امیر حسین خطیبی

دمتون گرم که هوای ما رو دارید

علی
علی

خوبه..درستباشه

زهرا
زهرا

شرکت

Taher
Taher

سلام
برای گرفتن notcoin و بازی که داره چیکار باید کرد? حتما باید تلگرام داشته باشیم یا همینجوری بدون تلگرام هم میشه؟

میرویس نظری
میرویس نظری

دمتون گرم خیلی ممنون

علی سیاووش
علی سیاووش

باسپاس فراوان ازمطالب مفیدتان واقعا خسته نباشید

دکمه بازگشت به بالا