مطالبنات کوین

در 3 روز آینده نات کوین قیمت گذاری می‌شود – برای فروش آن باید به 3 نکته توجه کنیم

این روزها همه منتظر لیست شدن و قیمت گذاری ارز نات کوین هستند. با توجه به اخبار نات کوین و داده‌های موجود، انتظار داریم این میم کوین در تاریخ اول اردیبهشت (20 آوریل) قیمت گذاری شود. پس از قیمت گذاری در برخی از صرافی‌های معتبر از جمله صرافی OKX لیست خواهد شد. اما ما کاربران ایرانی چگونه می‌توانیم به تبدیل نات کوین به ریال بپردازیم؟ برای فروش نات کوین به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در ادامه این مطلب از سایت ارزیکال به بررسی چند نکته مهم برای فروش نات کوین خواهیم پرداخت.

 یک کیف پول نات کوین نصب کنید

برای برداشت دارایی از ربات نات کوین و فروش آن ابتدا نیز به یک کیف پول نیاز داریم. در قدم اول باید دارایی خود را از بازی نات کوین به کیف پول انتقال دهیم و سپس از کیف پول به صرافی‌ها ارسال کنیم و آن را بفروشیم.

ارز دیجیتال NOT بر بستر بلاکچین تون کوین راه‌اندازی خواهد شد. در نتیجه کیف پول نات کوین باید با این شبکه سازگار باشد. کیف پول Tonkeeper بهترین کیف پول برای انتقال و ذخیره نات کوین است. در مقاله “کیف پول نات کوین” به صورت کامل نحوه کار با این کیف پول را آموزش دادیم.

ساخت کیف پول نات کوین

اولین نکته : قبل از قیمت گذاری نات کوین حتماً یک کیف پول ایجاد کنید تا بتوانید دارایی خود را به آن انتقال دهید.

برای فروش نات کوین به صرافی نیاز داریم

ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها معامله می‌شوند؛ در نتیجه برای فروش نات کوین به صرافی نیاز داریم.

صرافی‌ها به دو دسته بین المللی و داخلی تقسیم می‌شوند و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. در ادامه کاربرد هر یک را بررسی می‌کنیم.

  • صرافی‌های بین المللی : این نوع صرافی‌ها بازار گسترده‌تری دارند و ارزهای جدید را زودتر لیست می‌کنند. اما از پرداخت‌های ریالی پشتیبانی نمی‌کنند و حتی خیلی از آن‌ها به کاربران ایرانی خدمات نمی‌دهند.
  • صرافی‌های داخلی : این نوع صرافی‌ها حجم معاملاتی پایین‌تر و خدمات محدودتری دارند. اما مزیت آن‌ها در پشتیبانی از معاملات ریالی است.

برای تبدیل نات کوین به تومان به هر دو نوع از این صرافی‌ها نیاز خواهیم داشت.

تبدیل نات‎ کوین به تتر در صرافی‌های بین المللی

آموزش فروش نات کوین

صرافی‌های خارجی سرعت بالاتری در لیست کردن ارزهای جدید دارند. به احتمال زیاد در همان لحظات ابتدایی قیمت گذاری نات کوین، خیلی از صرافی‌های بین المللی این ارز را لیست خواهند کرد.

صرافی‌های OKX و Bybit به صورت رسمی اطلاع دادند که این ارز را به لیست معاملاتی خود اضافه خواهند کرد. اما توجه کنید هیچ یک از این دو صرافی به کاربران ایرانی خدمات نمی‌دهند. صرافی بینگ ایکس بهترین صرافی بین المللی موجود برای کاربران ایرانی است.

این صرافی می‌تواند بهترین گزینه برای فروش نات کوین باشد. در صرافی Bingx می‌تواند به تبدیل نات کوین به تتر بپردازید و سپس تتر را در صرافی‌های ایرانی به ریالی تبدیل کنید. اگر هنوز در این صرافی حساب کاربری ندارید، با کمک مقاله آموزشی “ثبت نام صرافی Bingx” یک حساب در این صرافی ایجاد کنید.

نکته دوم : برای فروش نات کوین ابتدا باید آن را به تتر تبدیل کنیم. پس یک حساب کاربری در صرافی بینگ ایکس ایجاد کنید تا بتوانید این کار را انجام دهید.

صرافی‎ ایرانی برای تبدیل نات کوین به ریال

در آخر به یک صرافی ایرانی نیاز خواهیم داشت تا بتوانیم تتر را به ریال تبدیل کنیم و ریال را به حساب بانکی خود انتقال دهیم.

صرافی آبان تتر بهترین سایت خرید و فروش تتر در ایران است. این صرافی اعتبار بالایی دارد و گزینه خوبی برای نقد کردن تتر است. بعد از فروش نات کوین در صرافی بینگ ایکس و تبدیل آن به تتر، باید به انتقال تتر به صرافی آبان تتر بپردازیم.

صرافی آبان تتر از معاملات ریالی پشتیبانی می‌کند و به راحتی می‌توانید تتر را به ریال تبدیل کنیم. اگر هنوز در این صرافی حساب کاربری ندارید، با استفاده از مقاله آموزشی “ثبت نام آبان تتر” یک حساب کاربری ایجاد کنید.

نکته سوم : برای فروش ریالی و تبدیل نات کوین به تومان به صرافی ایرانی (آبان تتر) نیاز خواهیم داشت.

پیش بینی قیمت ارز NOT

بالاتر سه نکته مهم برای فروش نات کوین را بررسی کردیم. اما قیمت نات کوین چقدر خواهد بود و با چه مبلغی قیمت گذاری خواهد شد؟

کل عرضه در گردش ارز نات کوین به احتمال زیاد برابر با 60 هزار میلیارد خواهد بود. با توجه به این میزان به محاسبه قیمت نات کوین با مارکت کپ‌های مختلف خواهیم پرداخت.

ارزش بازار قیمت به دلار قیمت به تومان
30 میلیون دلار 4.9 دلار 330 هزار تومان
50 میلیون دلار 8.25 دلار 550 هزار تومان
100 میلیون دلار 16.5 دلار 1.10 میلیون تومان
200 میلیون دلار 33 دلار 2.2 میلیون تومان
500 میلیون دلار 82.5 دلار 5.52 میلیون تومان
یک میلیارد دلار 165 دلار 11 میلیون تومان

این میزان برای ارزش بازارهای مختلف و برای هر 10 میلیون واحد ارز NOT است. اما ما انتظار داریم ارزش بازار این میم کوین بین 200 الی 300 میلیون دلار باشد. در این شرایط هر ده میلیون واحد ارز NOT برابر با 33 الی 50 دلار خواهد بود.

با توجه به این موضوع قیمت نات کوین به تومان می‌تواند برابر با 220 الی 320 تک تومان به ازای هر 1000 واحد نات کوین باشد. (220 هزار الی 320 هزار تومان به ازای یک میلیون واحد نات کوین)

برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنم مقاله “قیمت نات کوین در آینده” را از سایت ارزیکال مطالعه کنید!

نکات آموزشی برای فروش نات کوین

در زمان نگارش این مطلب هنوز ارز نات کوین قابل فروش نیست. اما بعد از قیمت گذاری این رمزارز، آموزش فروش نات کوین را در کانال تلگرامی ارزیکال قرار خواهیم داد.

فرایند کاری مطمئناً به سه ابزاری که بالاتر اشاره کردیم (کیف پول نات کوین، صرافی داخلی و صرافی خارجی) نیاز خواهد داشت. اما از آنجایی که هنوز قابل فروش نیست، اکنون امکان آموزش قدم به قدم فراهم نیست. در شرایط فعلی و قبل از قیمت گذاری نات کوین، پیشنهاد می‌کنم یک کیف پول نات کوین راه‌اندازی کنید و حساب کاربری در صرافی‌های مذکور ایجاد کنید.

سپس در کانال تلگرامی ارزیکال عضو شوید؛ در اولین فرصت بعد از قیمت گذاری، ویدئو آموزشی در کانال تلگرامی قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

2.4 7 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
12 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد

صرافی bingx هم ک محدودیت واسمون گذاشته
به نظرم بهتره صبر کنیم تا داخل ی صرافی ایرانی لیست بشه

محسن
محسن

من کلی نات کوین دارم خدا کنه قیمتش بالا باشه. در صرافیهای ایرانی هم دیدم صرافی ارزیف نوشته که نات کوین رو روی شبکه خودش سریع میاره و میشه اونجا هم ریخت و زود نقدش کرد اما بنظرم مثل تون میتونه بره بالا

پوریا کریمی
پوریا کریمی
پاسخ به  محسن

یه نصیحت ردش نکن نگه داشته باش

سید رضی
سید رضی

فعلن که بینگ ایکس هم برای کاربران ایرانی اخطار فرستاده ومسدود کرده حساب ایرانی ها

ابوالفضل
ابوالفضل

در صورتی که نات کوین در یک صرافی ایرانی لیست شده باشه، یعنی اون صرافی امکان خرید و فروش نات کوین رو مهیا کنه؛ آیا امکان ارسال مستقیم نات کوین به صرافی مذکور به صورت مستقیم امکان‌پذیر است?

احمد
احمد

شما چه اصراری دارین که مردم بفروشن؟خبریه؟اگه ارزشش کمه شما دیگه چرا کاسه ی داغتراز آش میشین؟

زیبا
زیبا

36 هزار واحد دارم. تا قیمت 0.2 دلار و بالاتر هولدش میکنم.

Jack
Jack

بنظرم رشد خوبی نخواهی داشت چون به مقدار زیادی تو جهان کاربران ماین کرده اند!

دکمه بازگشت به بالا