آموزشمطالب

کد مورس همستر امروز چیست؟ آموزش کد مورس بازی همستر کامبت 

کد مورس روشی قدیمی برای انتقال داده و اطلاعات است و هر حرف، الگو خاص خود را دارد. اما امروزه و به دلیل بازی همستر، اکثر کاربران با کد مورس آشنا شدند و کاربرد آن تا حد زیادی افزایش یافته است. این موضوع به این دلیل است که بازی همستر هر روز یک کلمه انتخاب می‌کند و کاربران اگر بتوانند آن کلمه را با کد مورد وارد کنند، یک میلیون سکه رایگان دریافت خواهند کرد. اما کد مورس همستر امروز چیست؟

در این صفحه از سایت ارزیکال هر روز آموزش کد مورس بازی همستر قرار می‌گیرد. پس هر روز به این صفحه مراجعه کنید و 1 میلیون سکه همستر دریافت کنید.

چگونه کد مورس هستر را وارد کنیم؟

بازی همستر هر روز یک عبارتی را مشخص می‌کند و اگر کاربران بتوانند کد مورد آن را وارد کنند، یک میلیون سکه رایگان دریافت خواهند کرد.

برای آن که وارد بخش کد مورس مخفی همستر شوید؛ باید سه بار بر روی گزینه “Earn per tap” کلیک کنید. با انجام این کار وارد بخش مربوطه خواهید شد؛ سپس باید عبارت کد مورس همستر امروز را وارد کنید.

کد مورس همستر کامبت

به جدول بالا نگاه کنید؛ کد مورس هر حرف انگلیسی متشکل از نقاط و خط فاصله‌های ترکیبی است. در بازی همستر خط فاصله‌ها به منظور نگه داشتن بر روی عکس همستر و نقطه به منظور ضربه زدن بر روی آن است.

فرض کنید عبارت امروز کلمه BTC است. پس در نتیجه برای دریافت 1 میلیون سکه همستر رایگان باید کد مورد هر یک از حروف B و T و C را به ترتیب وارد کنید. عبارت روزانه را هر روز در صفحه “کد مورس همستر” از سایت ارزیکال با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

دانلود بازی همستر تلگرام

کد مورس همستر امروز 2 تیر ماه منتشر شد

بالاخره جدیدترین کد مورس همستر امروز 2 تیر منتشر شد. رمز امروز همستر عبارت “POOL” است و کاربران می‌توانند با توجه به تصویر زیر آن را وارد کنند. توجه کنید کد را با دقت و البته سرعت بالا وارد کنید.

 

کد مورس امروز 2 تیر

همانطور که می‌دانید نقطه به نشانه کلیک و خط فاصله به نشانه نگه داشتن انگشت بر روی تصویر است. مد همستر کمبات را وارد و یک میلیون سکه رایگان دریافت کنید.

جدیدترین کد مورس همستر کمبات (31 خرداد)

بالاخره آخرین کد مورس همستر در ماه خرداد نیز منتشر شد و کاربران با وارد کردن کد امروز می‌توانند مجدد یک میلیون سکه رایگان دریافت کنند. کد مخفی امروز همستر عبارت “PUMP” است و کاربران باید با توجه به تصویر زیر کد آن را وارد کنند.

کد مورس امروز 31 خرداد همستر

همانطور که می‌دانید نقطه به نشانه کلیک و خط فاصله به نشانه نگه داشتن انگشت بر روی تصویر همستر است. این کد را با تمرکز و البته با سرعت وارد کنید تا آخرین پاداش یک میلیونی همستر در ماه خرداد را نیز دریافت کنید.

برای اطلاع از کد مورس روزانه، عضو کانال تلگرامی ارزیکال باشید!

کد مورس همستر کمبات مشخص شد (30 خرداد)

باز هم فرصت مجدد برای دریافت یک میلیون سکه همستر رایگان فراهم شد. کاربران می‌توانند با وارد کردن کد مورس همستر کمبات امروز یک میلیون سکه دریافت کنند. عبارت امروز “FORK” است و کد مورس این عبارت را می‌توانید با کمک تصویر زیر وارد کنید.

کد مورس همستر کمبات امروز 30 خرداد

توجه کنید با توجه به قوانین موجود، نقطه نشانه کلیک و خط فاصله نشانه نگه داشتن انگشت بر روی عکس همستر است. کد مورس عبارت “FORK” را با سرعت و البته دقت وارد کنید.

کد مورس همستر کمبات امروز 29 خرداد

امروز 29 خرداد باز هم رمز بازی همستر منتشر شد و کاربران می‌توانند با وارد کردن این کد یک میلیون سکه رایگان دریافت کنند. کد امروز عبارت “DAPP” است؛ این عبارت را می‌توانید با توجه به کد مورس تصویر زیر وارد کنید.

کد مورس امروز همستر 29 خرداد

توجه کنید در کد مورس نقطه به نشانه کلیک و خط فاصله به نشانه نگه داشتن انگشت بر روی تصویر همستر است. این کد را با سرعت و دقت بالا وارد کنید تا امتیاز امروز را دریافت کنید.

کد مورس امروز همستر مشخص شد (28 خرداد)

امروز 28 خرداد نیز کد مورس همستر کمبات اعلام شد و کاربران می‌توانند یکی میلیون سکه رایگان دریافت کنند. کد امروز بازی همستر عبارت “COIN” است. این کد را با توجه تصویر زیر وارد کنید و یک میلیون سکه رایگان امروز را دریافت کنید.

کد مورس امروز 28 خرداد همستر

توجه کنید با توجه به اصول کد مورس، نقطه به نشانه کلیک و خط فاصله به نشانه نگه داشتن انگشت بر روی تصویر همستر است. کد را با سرعت و دقت بالا وارد کنید تا یک میلیون سکه رایگان امروز را دریافت کنید.

کد مورس همستر کامبت 27 خرداد

امروز نیز با کد مورس همستر کامبت می‌توانیم یک میلیون سکه رایگان دریافت کنیم. کد مورد امروز عبارت “TOKEN” است و برای دریافت یک میلیون سکه باید کد را وارد کنیم. رمز امروز همستر را با توجه به تصویر زیر وارد کنید.

توجه : نقطه نشانه کلیک بر روی صفحه و خط فاصله نشانه نگه داشتن انگشت بر روی تصویر همستر است.

کد مورس همست کامبت امروز 27 خرداد

کد مورس همستر کمبات هر روز قبل از هر جایی در این صفحه از سایت ارزیکال قرار می‌گیرد. پس هر شب این صفحه را چک کنید و یک میلیون سکه رایگان دریافت کنید.

کد مورس امروز همستر چیست؟ (26 خرداد)

امروز 26 خرداد نیز رمز همستر منتشر شد و کاربران می‌توانند با وارد کردن رمز امروز مجدد یک میلیون سکه رایگان دریافت کنند. کد مورس امروز همستر “NFT” است و کاربران می‌توانند با توجه به تصویر زیر عبارت را وارد کنند.

کد مروس همستر امروز 26 خرداد

طبق قوانین کد مورس، نقطه نشانه کلیک و خط فاصله نشانه نگه داشتن انگشت بر روی عکس همستر است. کد امروز همستر را با دقت و سرعت و البته بدون مکث وارد کنید تا یک میلیون سکه همستر امروز را دریافت کنید.

رمز امروز همستر کامبت (25 خرداد)

جدیدترین کد مورس همستر، امروز 25 خرداد منتشر شد. کاربران می‌توانند با وارد کردن عبارت جدید باز هم یک میلیون سکه رایگان دریافت کنند. رمز امروز همستر کامبت عبارت “DEFI” است. کاربران می‌توانند با توجه به تصویر پایین کد امروز همستر را وارد کنند.

رمز امروز همستر 25 خرداد

توجه کنید برای هر نقطه باید یک کلیک انجام دهید، در مقابل برای هر خط فاصله باید یکبار انگشت خود را بر روی عکس همستر نگه دارید.

کد مورس امروز همستر 24 خرداد منتشر شد

باز هم کد مورس همستر منتشر شد و باز هم کاربران می‌توانند یک میلیون سکه رایگان دریافت کنند. رمز همستر امروز عبارت “GAMEFI” است. این کد را با توجه به اصول کد مورس وارد کنید تا پاداش روزانه خود را دریافت کنید.

کد مورس امروز همستر در تصویر زیر :

کد مورس همستر کمبات امروز 24 خرداد

طبق روال همیشه، نقطه نشانه کلیک و خط فاصله نشانه نگه داشتن انگشت بر روی تصویر است.

رمز امروز همستر (23 خرداد) چیست؟

بالاخره رمز امروز همستر نیز مشخص شد و کاربران می‌توانند با وارد کرد این کد مورس باز هم یک میلیون سکه رایگان دریافت کنند. کد مورس امروز همستر عبارت “” است. این کد را با دقت و سرعت بالا وارد کنید تا پاداش امروز را از دست ندهید.

کد مورس عبارت “SATOSHI” به شرح زیر است :

رمز همستر امروز 23 خرداد

توجه کنید با توجه به کد مورس، نقطه نشانه کلیک بر روی صفحه و خط فاصله به منظور نگه داشتن انگشت بر روی عکس همستر است.</p&amp;gt;</p>

&lt;h2>کد مورس امروز همستر چیست؟ (22 خرداد)

کد مورس امروز همستر نیز منتشر شد و یک فرصت دیگر برای کسب یک میلیون سکه رایگان ایجاد شد.

کد امروز عبارت “Hamster” است و امروز باید اسم همین بازی را با کد مورس وارد کنید. توجه کنید باید با سرعت بالا عبارت را وارد کنید تا مشکلی ایجاد نشود. کد را با توجه به تصویر زیر وارد کنید.

کد مورس امروز همستر 22 خرداد

توجه کنید نقطه به نشانه ضربه بر روی تصویر همستر و خط فاصله به منظور نگه داشتن انگشت بر روی تصویر آن است.

&lt;h2>جدیدترین کد مورس همستر اعلام شد (21 خرداد)

کد مورس امروز عبارت “Airdrop” است و با وارد کردن این کد می‌توانید یک میلیون سکه رایگان دریافت کنید. برای ورود به بخش مخفی کد مورس همستر ابتدا سه بار بر روی گزینه “Earn per tap” کلیک کنید.

سپس کد را وارد کنید تا بتوانید یک میلیون سکه رایگان دریافت کنید. توجه کنید نقطه نشانه ضربه و خط فاصله نشانه چند لحظه نگه داشتن انگشت بر روی عکس همستر است. کد را باید با سرعت وارد کنید تا مشکلی ایجاد نشود.

کد مورس مخفی همستر 21 خرداد فاش شد

le=”text-align: justify;”>این کد را وارد کنید و سپس عضو کانال تلگرامی ارزیکال شوید؛ زیرا هر روز کد مورس همستر در کانال ارزیکال قرار می‌گیرد.</p>

<h2>کد مورس مخفی بازی همستر اعلام شد (امروز 20 خرداد)

کد مورد امروز هم بالاخره اعلام شد و کاربران می‌توانند با وارد کردن این کد 1 میلیون سکه رایگان دیگر دریافت کنند. عبارت امروز WEB3 است. کد امروز اولین کدی است که ترکیب حروف و عدد است؛ اما تفاوتی ندارد.

<b>با توجه به ساختار زیر کد مورس امروز همستر را وارد کنید :

کد مورس همستر امروز 20 خرداد اعلام شد

کدهای بالا را به ترتیب وارد کنید تا بتوانید یک میلیون سکه رایگان دیگر دریافت کنید.

کد مورد همستر امروز 19 خرداد

کد مورد امروز عبارت Wallet است. ساختار کد مورد هر یک از این کلمات به شرح زیر است :

کد مورس همستر امروز 19 خرداد

پس در نتیجه ابتدا وارد بخش کد مورد شوید (سه بار کلیک بر روی گزینه “Earn per tap”) و سپس کد مورد امروز را وارد کنید. توجه کنید نقاط به منظور ضربه و خط فاصله به منظور نگه داشتن انگشت بر روی همستر است.

کد مورس همستر امروز 18 خرداد

رمز همستر امروز 18 خرداد عبارت TON است. ارز TON ارز بومی بلاکچین تون کوین است و برای فروش همستر به آن نیاز خواهید داشت. با توجه به توضیحات زیر کد مورد مخقی همستر را وارد کنید.

کد مورس همستر امروز 18 خرداد

با توجه به توضیحات مشخص است که خط فاصله به منظور کلیک بر روی همستر است؛ در حالی که نقطه نشان دهنده ضربه و کلیک است. هر سه حرف را پشت سر هم و با سرعت وارد کنید تا یک میلیون سکه امروز را نیز دریافت کنید.

کد مورد همستر امروز 17 خرداد

امروز 17 خرداد نیز کد مورس معرفی شد و کاربران می‌توانند با وارد کردن آن یک میلیون سکه رایگان دریافت کنند. کد مورس همستر امروز 17 خرداد عبارت “ETHEREUM” است. با توجه به تصویر پایین کد مورس را وارد کنید.

کد مورس همستر امروز 17 خرداد

توجه کنید عبارت امروز طولانی است و باید با سرعت بالایی آن را وارد کنید تا مشکلی ایجاد نشود. با وارد کردن این کد عبارت “The Code is cracked” را نمایش خواهد داد و با کلیک بر روی گزینه “Take Prize” می‌توانید جوایز خود را برداشت کنید.

کد مورس همستر امروز 16 خرداد

امروز 16 خرداد اولین کد مورس مخفی منتشر شد. کاربران با وارد کردن این عبارت می‌توانند یک میلیون سکه رایگان دریافت کنند. کد مورس امروز عبارت “BTC” است و با وارد کردن این کد می‌توانید یک میلیون سکه رایگان دریافت کنید.

با توجه به کدهای زیر پاداش خود را برداشت کنید. توجه کنید نقطه به نشانه ضربه و خط فاصله به منظور نگه داشتن بر روی تصویر همستر است.

نوشته های مشابه

3.3 9 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا
رضا

سلام کدامروز مورس رو معرفی نکردین

دکمه بازگشت به بالا