آموزشمطالب

قیمت همستر کمبات چقدر است؟ پیش بینی قیمت همستر کامبت تلگرام

این روزها همه کاربران منتظر قیمت گذاری همستر کمبات هستند تا ببینند قیمت همستر چقدر خواهد شد. پیش بینی‌های مختلفی در رابطه با قیمت سکه‌های بازی همستر وجود دارد؛ اما قیمت همستر کمبات در نهایت چقدر خواهد شد؟ آیا بازی همستر کمبات که این روزها به این شدت توجه جلب کرده است، واقعاً ارزش وقت گذاشتن دارد؟

در ادامه این مقاله از سایت ارزیکال به پیش بینی قیمت همستر کامبت تلگرام خواهیم پرداخت.

نگاهی به بازی همستر کمبات

پیش بینی قیمت همستر کامبت تلگرام

بازی نات کوین موجی برای حوزه Tap to earn ایجاد کرد. به این منظور که کاربران می‌توانند تنها با کلیک کردن در بازی‌های بلاکچینی به کسب درآمد بپردازند. نات کوین اولین پروژه‌ای بود که این موج را آغاز کرد؛ اما پس از آن بازی‌های دیگری نیز ایجاد شدند.

بعد از قیمت گذاری نات کوین و رشد قیمتی آن، شاهد هجوم کاربران به بازی همستر کمبات بودیم. بازی همستر کمبات امروزه بیشترین محبوبیت را در میان بازی‌های Tap to Earn دارد. همستر کمبات بیش از 100 میلیون کاربر دارد و کل دنیا را درگیر خود کرده است.

همستر نیز مانند نات کوین قرار است بر بستر بلاکچین تون کوین (بلاکچین تلگرام) راه‌اندازی شود. این موضوع می‌تواند تا حدودی همستر را تحت حمایت تلگرام قرار دهد. البته توجه کنید نات کوین به صورت کامل تحت حمایت تلگرام بود و از این بابت نسبت به همستر شرایط بهتری داشت.

بازی همستر کمبات به این صورت است که کاربران می‌توانند با کلیک کردن، سکه جمع کنند. از طرفی روش‌های دیگر از جمله کد مورس همستر یا کمبو کارت‌های همستر نیز وجود دارد که پاداش بیشتر ارائه می‌دهد.

دانلود بازی همستر تلگرام

قیمت همستر کمبات چقدر خواهد بود و آیا ارزش وقت گذاشتن دارد؟

زمانی که برنامه نات کوین راه‌اندازی شد، خیلی از کاربران شروع به انتقاد نسبت به این بازی کردند. اما در نهایت بازی نات کوین با ارزش بازار یک میلیارد دلار قیمت گذاری شد و پاداش خیلی خوبی به برخی کاربران ارائه داد.

این روزها نیز برخی از کاربران بازی همستر را مورد انتقاد قرار می‎‌دهند؛ اما در مقابل برخی بشدت از آن حمایت می‌کنند. اما واقعیت چیست؟ قیمت همستر چقدر خواهد بود و آیا ارزش خواهد داشت؟

در ادامه به چند معیار مختلف خواهیم پرداخت که در پیش بینی قیمت همستر به ما کمک خواهد کرد. این پیش بینی دیدگاهی نسبت به فروش همستر ارائه خواهد داد.

بررسی داده‌های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت همستر

داده‌های قیمتی همستر کامبت

در بازارهای مالی برای ایجاد هر نوع دیدگاهی نسبت به قیمت آینده ارزهای دیجیتال باید ابتدا داده‌های موجود را بررسی کنیم. در ادامه چند داده مهم را بررسی و با نات کوین مقایسه می‌کنیم.

  • تعداد کاربر : طبق آخرین داده‌ها بازی همستر همستر بیش از 130 میلیون کاربر دارد؛ این در حالی است که نات کوین 35 میلیون کاربر داشت.
  • نوع حمایت : بازی نات کوین به صورت مستقیم از طرف تیم تلگرام تحت حمایت بود. اما همستر حمایتی به اون صورت گسترده ندارد.
  • تعداد توکن : همچنان هیچ داده‌ای از نحوه توزیع توکن همستر مشخص نیست. حتی تعداد کل توکن‌هایی که قرار است توزیع شود نیز اعلام نشده است.

با توجه به داده‌های مذکور در ادامه تاثیر این داده‌ها بر پیش بینی قیمت همستر را بررسی خواهیم کرد.

تاثیر داده‌های همستر بر قیمت گذاری آن

تحلیل داده‌های همستر را با گزینه “حمایت سازمانی” شروع می‌کنیم. نات کوین تحت حمایت بسیار گسترده توسط تلگرام و حتی صرافی‌های بزرگی از جمله بایننس قرار گرفت. در ادامه این حجم از حمایت‌ها نات کوین با یک میلیارد ارزش کل راه‌اندازی شد.

این در حالی است که همستر تحت حمایت سازمانی کمتر قرار دارد. در نتیجه بعید به نظر می‌رسد بتواند مانند نات کوین با یک میلیارد دلار ارزش بازار راه‌اندازی شد.

از طرفی همستر 130 میلیون کاربر دارد و خیلی از کاربران این موضوع را یک مزیت بزرگ در نظر می‌گیرند. اما توجه کنید از طرفی این موضوع یک نقطه ضعف نیز محسوب می‌شود. زیرا ارزش بازار این پروژه باید میان 130 میلیون کاربر تقسیم شود و به هر کاربر پاداش چندانی نخواهد رسید.

در رابطه با قیمت هر سکه نمی‌توان نظر دقیق داد. زیرا هر چند هزار سکه همستر ممکن است به یک توکن تبدیل شود و این نسبت تبدیل هنوز مشخص نیست.

برای اصلاع از نحوه فروش همستر و تمام اخبار مرتبط با آن عضو کانال تلگرامی ارزیکال باشید.

پیش بینی ارزیکال نسبت به قیمت همستر کمبات

قیمت احتمالی همستر کامبت

بالاتر داده‌های مختلفی بررسی کردیم تا بتوانیم به پیش بینی قیمت همستر کمبات بپردازیم. در ادامه دیدگاه مجموعه ارزیکال نسبت به قیمت هستر را اعلام خواهیم کرد.

با توجه به این که عرضه همستر، تعداد کل سکه‌ها و البته نسبت تبدیل سکه به توکن مشخص نیست، نمی‌توان دیدگاهی نسبت به قیمت هر سکه ارائه داد. اما با توجه به داده‌های موجود می‌توانیم میزان کل پاداش کاربران را محاسبه کنیم.

ما در بهترین شرایط در نظر میگیریم کل عرضه به کاربران اختصاص پیدا کند و تیم بازی همستر، هیچ سهمی برای خود برندارد. از طرفی فرض می‌کنیم در بهترین شرایط همستر بتواند ارزش بازاری برابر با نات کوین کسب کند.

در این شرایط حدود یک میلیارد دلار دارایی میان حداقل 130 میلیون کاربر توزیع خواهد شد. با توجه با این توضیحات و البته یک ضرب و تقسیم ساده متوجه می‌شویم هر کاربر میانگین می‌تواند بین 5 الی 10 دلار پاداش دریافت کند.

در نتیجه انتظار پاداش‌های چند صد دلار و چند هزار دلاری برای همستر منطقی نیست. البته رسانه‌ها و کاربرانی که تعداد زیادی کاربر (چند هزار نفر) را دعوت کردند، ممکن است حتی چند هزار دلار نیز پاداش دریافت کنند. اما کاربرهای معمولی پاداشی بین 5 الی 10 دلار دریافت خواهند کرد.

نوشته های مشابه

1.3 6 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا