مطالب

ارز همستر با قیمت 0.2 دلار قیمت گذاری شد؛ ماجرا قیمت گذاری همستر کامبت چیست؟

صرافی کوکوین قرار بود امروز 25 خرداد توکن همستر را به لیست معاملاتی بازار (Pre-market) خود اضافه کند. اما با توجه به دلایل نامشخص این کار را به تاریخ 28 خرداد موکول شد. در این بین صرافی Gate.io ارز همستر را به بازار Pre-market خود اضافه کرد و توجه‌ها را مجدد به خود جلب کرد. اما ماجرای معاملات ارز همستر در صرافی Gate.io چیست؟ آیا شاهد قیمت گذاری همستر کامبت هستیم؟

در این مقاله از سایت ارزیکال به صورت صفر تا صد اتفاقات اخیر و اخبار ارز همستر را بررسی خواهیم کرد.

قیمت ارز همستر کمبات در صرافی Gate.io

صرافی Gate.io بالاخره ارز همستر را در بخش پری مارکت اضافه کرد و ارز همستر 0.2 دلار قیمت گذاری شد. اما ماجرا قیمت گذاری همستر کمبات در بخش Pre-market چیست؟

قبل از آن که به قیمت گذاری ارز همستر بپردازیم بهتر است نگاهی به معاملات Pre-market داشته باشیم. برخی از صرافی‌ها بازار Pre-market دارند و در این بخش ارزهایی که هنوز قیمت گذاری نشدند، با قیمت پیش بینی شده معامله می‌شوند.

قیمت همستر در Pre market

به این صورت که یک قیمت پیش بینی شده برای یک توکن مشخص می‌کنند. سپس کاربران با توجه به ذهنیت خود نسبت به قیمت احتمالی آن توکن، شروع به معامله می‌کنند.

اگر انتظارات کاربران برای قیمت آن توکن بالاتر باشد، با ثبت سفارشات خرید تقاضا ایجاد می‌کنند و قیمت رشد می‌کند. اما اگر کاربران ذهنیتی پایین‎‌تر از قیمت Pre-market داشته باشند، با ثبت سفارشات فروش قیمت آن را کاهش می‌دهند.

این نوع معاملات قبل از قیمت گذاری یک توکن انجام می‌شود و دیدگاه بازار نسبت به قیمت آینده آن ارز را مورد بررسی قرار می‌دهند. قیمت همستر کمبات نیز با 0.2 دلار قیمت گذاری شد و این یعنی پیش بینی‌ها از قیمت این توکن در محدوده 0.2 دلار است.

دانلود بازی همستر تلگرام

آیا هر یک میلیون سکه همستر 200 هزار دلار ارزش دارد؟

طبیعتاً خیر؛ این پیش بینی برای سکه‌های همستر نیست، بلکه برای ارز دیجیتال همستر است. به این منظور که سکه‌های همستر قرار است بنا بر نسبتی به ارز دیجیتال همستر تبدیل شوند.

برای مثال در برنامه نات کوین هر 1000 سکه به یک واحد توکن نات کوین تبدیل شد. اما این نسبت تبدیل در بازی همستر هنوز مشخص نیست. حتی مشخص نیست سکه‌ها بنا بر چه الگویی قرار است به توکن تبدیل شوند.

اما احتمالاً این موارد در تعداد توکن دریافتی تاثیر گذار باشند :

  • میزان Profit per Hour : احتمال زیاد یکی از تاثیرگذارترین عوامل در تعداد سکه دریافتی هر کاربر میزان Profit per hour باشد.
  • تعداد سکه بازی : سکه‌های همستر نیز احتمالاً با یک نسبت مشخص (برای مثال 1 به 1,000,000) تبدیل به سکه همستر خواهد شد. (با کد مورد امروز همستر سکه بیشتر دریافت کنید)
  • تعداد Friend : هرچه تعداد کاربر بیشتری به بازی همستر دعوت کنید، پاداش بیشتری دریافت خواهید کرد.
  • کارت‌هایی که آپدیت کردید : با آپدیت برخی کارت‌های همستر به احتمال زیاد پاداش بیشتری دریافت خواهید کرد. (کارت‌های کومبو)

با توجه به این موارد به هر کاربر تعداد توکن مشخصی توکن خواهد رسید. اما چیزی که به نظر می‌رسد قیمت هر توکن برابر با 0.2 دلار خواهد بود.

آیا الان همستر کامبت قابل فروش است؟

فروش ارز دیجیتال همستر

با توجه به توضیحاتی که بالاتر ارائه دادیم، در بازار Pre-market ارزها قابل خرید و فروش نیستند. کاربران صرفاً می‌توانند با توجه به انتظارات خود نسبت به آینده قیمت ارز همستر برای آن سفارش خرید با فروش قرار دهند.

به این منظور که معاملات این نوع بازار بیشتر مانند ایجاد قرارداد بر روی آینده یک دارایی است. در نتیجه همچنان ارز همستر قابل فروش نیست؛ اما این اقدام نشان می‌دهد حتماً قیمت گذاری خواهد شد. این یک خبر خوب برای کاربران بازی همستر است.

در مقاله فروش همستر به مواردی پرداختیم که قبل از فروش همستر حتماً باید به آن‌ها توجه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا