آموزشمطالب

فروش همستر کامبت – چگونه سکه های همستر را نقد کنیم؟

بعد از پامپ قیمتی نات کوین، توجه تمام کاربران به بازی همستر کامبت جلب شد. همستر کامبت امروز بیش از 100 میلیون کاربر فعال دارد و یکی از ترندترین پروژه‌های کریپتویی است. اما سوالی که در ذهن خیلی از کاربران وجود دارد این است چگونه سکه های همستر را نقد کنیم؟ نحوه فروش همستر کامبت به چه صورت است؟

در این مقاله آموزشی از سایت ارزیکال به صورت صفر تا صد به مراحل لازم برای فروش همستر کامبت خواهیم پرداخت.

نگاهی به بازی همستر کامبت

بازی همستر کامبت

قبل از آن که به فروش همستر کامبت بپردازیم بهتر است با این بازی کمی بیشتر آشنا شویم.

برنامه همستر کامبت یک بازی Tap To Earn مانند برنامه نات کوین است. به این صورت که کاربران می‌توانند صرفاً با کلیک کردن روی همستر سکه جمع کنند. این سکه‌ها قرار است به توکن تبدیل شود و کاربران قادر خواهند بود توکن خود را به تتر و ریال تبدیل کنند.

بازی همستر 100 میلیون کاربر دارد (سه برابر بازی نات کوین) و این یک دستاورد بسیار بزرگ محسوب می‌شود. این بازی به احتمال زیاد مانند نات کوین قیمت گذار خواهد شد و می‎توانیم سکه‌های همستر را نقد کنیم.

در ادامه این مقاله به آموزش نحوه فروش همستر کامبت و چند نکته مهم برای انجام این کار خواهیم پرداخت. برای آن که در فروش ارز همستر کامبت به مشکل نخورید، تمام مراحل را به صورت قدم و طبق آموزش به قدم پیش بروید.

آیا می‌توانیم سکه های همستر را نقد کنیم؟

بالاتر با بازی همستر کامبت آشنا شدیم؛ اما آیا همستر کامبت تقد می‌شود؟

در زمان نگارش این مقاله همستر کامبت هنوز در مرحله اجرایی (مرحله بازی) قرار دارد و هنوز در صرافی‌های ارز دیجیتال قابل فروش نیست. اما پس از پایان بازی، ارز کامبت قابل معامله خواهد شد (دقیقاً مانند قیمت گذاری نات کوین).

با توجه به آن که این توکن قرار است بر بستر بلاکچین تون کوین راه‌اندازی شود و کاربرهای بشدت زیادی دارد، مطمئناً قیمت گذاری خواهد شد.

آموزش فروش همستر کامبت

آموزش فروش همستر کامبت

بالاتر پی بردیم که همستر کامبت نقد و قیمت گذاری خواهد شد. اما بعد از قیمت گذاری برای فروش همستر کمبات چه کاری باید انجام داد و چگونه سکه های همستر را نقد کنیم؟

  • ساخت کیف پول : در قدم اول باید کیف پول مناسب برای همستر کامبت را نصب کنید.
  • ایجاد حساب برای فروش همستر : در قدم بعدی باید یک حساب کاربری در صرافی مناسب ایجاد کنید و همستر را به تتر تبدیل کنید.
  • تبدیل همستر کامبت به تومان : در قدم آخر باید با کمک صرافی ایرانی دارایی خود را به ریال تبدیل کنید.

در ادامه این مقاله آموزشی به صورت مرحله به مرحله نحوه فروش همستر کامبت را آموزش خواهیم داد.

آموزش ساخت کیف پول تون کوین (Tonkeeper)

ارز همستر کامبت یک توکن بر بستر بلاکچین تون کوین (بلاکچین تلگرام) است. در نتیجه برای فروش این توکن به مقداری ارز TON و البته یک کیف پول سازگار با بلاکچین نیاز دارید. (دقیقاً مانند فروش نات کوین)

کیف پول Tonkeeper بهترین کیف پول برای کاربران بلاکچین تون کوین است. برای فروش همستر کامبت در قدم اول باید کیف پول تون کیپر را نصب و راه‌اندازی کنید. (آموزش کیف پول تون کیپر)

بعد از راه‌اندازی این کیف پول نیاز نیست کار دیگری انجام دهید. در قدم بعدی باید به مهم‌ترین کار در فروش ارز همستر کامبت یعنی راه‌اندازی صرافی برای فروش توکن همستر بپردازیم.

فروش همستر کامبت و تبدیل آن به تتر

در میان صرافی‌هایی که به ایرانیان خدمات می‌دهند، صرافی بین المللی LBank اولین صرافی بود که نات کوین را به لیست معاملاتی خود اضافه کرد. صرافی ال بانک هیچ گونه محدودیتی برای کاربران ایرانی ندارد و بهترین انتخاب ما کاربران ایرانی محسوب می‌شود.

برای آن که بتوانید همستر کامبت را بدون مشکل و در بهترین فرصت نقد کنید، همین الان یک حساب کاربری در صرافی LBank ایجاد کنید. انجام این کار تنها به یک ایمیل و یک دقیقه زمان نیاز دارد. (آموزش ثبت نام در صرافی ال بانک)

ثبت نام صرافی برای فروش همستر کامبت

برای ثبت نام در صرافی ال بانک ابتدا از طریق “این لینک” وارد پنل ثبت نام شوید. در قدم بعدی ایمیل خود را وارد کنید و یک رمز عبور مطمئن انتخاب نمایید. سپس بر روی گزینه “Register” کلیک کنید تا یک کد تایید برای شما ایمیل شود.

کد تایید را وارد کنید و تمام؛ حساب کاربری شما ایجاد شد.

بعد از قیمت گذاری ارز همستر کامبت به راحتی می‌توانید به فروش همستر در صرافی ال بانک بپردازید و آم را به تتر تبدیل کنید. در کانال تلگرامی ارزیکال عضو شوید تا بعد از قیمت گذاری در اولین فرصت طی یک آموزش ویدئویی آموزش دهیم چگونه سکه های همستر را نقد کنیم.

تبدیل همستر کامبت به تومان

بالاتر به نحوه فروش نات کوین و تبدیل آن به تتر پرداختیم. اما توجه کنید صرافی‌های بین المللی از پرداخت‌های ریالی پشتیبانی نمی‌کنند. صرافی LBank نیز در حالی که به صورت کامل به کاربران ایرانی خدمات می‌دهد، اما از پرداخت‌های ریالی پشتیبانی نمی‌کند.

برای تبدیل همستر کامبت به تومان به یک صرافی ایرانی نیاز خواهید داشت. به این صورت که باید ارز همستر را ابتدا در صرافی ال بانک به تتر (دلار دیجیتال) تبدیل کنید و سپس تتر را به صرافی آبان تتر انتقال دهید و در آنجا تتر را به ریال تبدیل کنید.

برای انجام این کار به ثبت نام و احراز هویت در صرافی آبان تتر نیاز داریم. (آموزش ثبت نام آبان تتر)

تبدیل همستر کامبت به تومان

ابتدا از طریق “این لینک” وارد پنل ثبت نام آبان تتر شوید. در بخش ثبت نام با موبایل شماره تماس خود را وارد کنید و یک رمز عبور انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید تا حساب کاربری ایجاد شود.

توجه : برای خرید و فروش در صرافی ایرانی باید حتماً حساب خود را احراز هویت کنید. آموزش احراز هویت در مقاله ثبت نام آبان تتر قرار دارد؛ این کار تنها 5 دقیقه زمان نیاز دارد.

نگاهی گام به گام به آموزش فروش همستر کامبت

بالاتر به آموزش قدم به قدم فروش همستر کامبت پرداختیم. به این نکته توجه کنید که هنوز تاریخ دقیق قیمت گذاری همستر کامبت مشخص نیست. اما مسیر فروش کاملاً مشخص است و مراحل را باید به صورت قدم به قدم به شرح زیر انجام دهیم.

  1. قدم اول : یک حساب در کیف پول تون کیپر ایجاد کنید. با این کار قادر خواهید بود اقدام به برداشت پاداش خود کنید.
  2. قدم دوم : یک حساب کاربری در صرافی LBank ایجاد کنید تا بتوانید دارایی را در آنجا نقد و تبدیل به تتر کنید.
  3. قدم سوم : یک حساب کاربری در صرافی آبان تتر ایجاد کنید تا بتوانید با استفاده از آن تتر را به ریال تبدیل کنید.

تنها با این سه قدم قادر خواهید بود پاداش خود را به ریال تبدیل کنید. به این نکته توجه کنید در حالی که احراز هویت آبان تتر 5 دقیقه زمان نیاز دارد، اما تایید توسط صرافی شاید زمانبر باشد. پس همین الان در اولین فرصت حساب خود را ایجاد کنید و حساب خود را در 5 دقیقه احراز هویت کنید.

یک روش برای کسب امتیاز بیشتر از بازی همستر

پیش بینی قیمت همستر کامبت

پیش بینی قیمت همستر کامبت

در این مقاله به صورت صفر تا صد به آموزش فروش همستر کامبت پرداختیم. اما سوالی که در ذهن کاربران وجود دارد این است که هر سکه چقدر ارزش خواهد داشت؟

برای پاسخ دقیق به این سوال باید ابتدا صبر کنید بازی به پایان برسه و تعداد کل سکه‌هایی که کاربران استخراج کردند را محاسبه کنیم. اما چند نکته وجود دارد که برای پیش بینی قیمت همستر کامبت باید به آن توجه کنیم.

  • میزان حمایت سازمانی : طبق داده‌های موجود بازی نات کوین تحت حمایت مستقیم تلگرام قرار داشت. این حمایت سازمانی باعث شد نات کوین با قیمت بالایی در صرافی‌ها قیمت گذاری شود.
  • تعداد کاربر : همستر کاربرهای خیلی بیشتری دارد. در حالی که این یک نکته مثبت است، اما توجه کنید ارزش بازار آن باید میان تمام این کاربران پخش شود.
  • روش‌هایی برای استخراج آسان : در بازی همستر کامبت روش‌های زیادی برای کسب امتیاز وجود دارد. همین موضوع ارزش را کم می‌کند.

با توجه به مواردی که بالاتر بررسی کردیم می‌توانیم نتیجه بگیریم ارزش بازار همستر کامبت پایین‌تر از نات کوین خواهد بود. از طرفی دیگر کاربران بیشتری نیز قرار است از این ارزش بازار سهم داشته باشند.

در نتیجه پیش بینی می‌کنیم همستر کامبت میانگین به هر کاربر فعال 5 الی 15 دلار پاداش بدهد.

نوشته های مشابه

3.8 20 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوروزی
نوروزی

۵دلار😀😁

آریان
آریان

سلام من میخواهم سکه هامو رو از یه گوشی دیگه به گوشی دیگه انتقال بدم میشه بگید چجوری لطفاً خیلی احتیاج دارم

Mohammad
Mohammad
پاسخ به  آریان

می تونی اکانت تلگرام رو انتقال بدی

محمد
محمد

سلام من کیف پول تو ارز پلاس دارم ومیخام بیت کویین بگیرم .. میشه؟
لطفآ راهنمایی کنید

بنیامین
بنیامین

عالی هست

پارسا
پارسا

همستر تبدیل به تومان

Mhd
Mhd

۵ دلار به کاربر فعال 😅

ارش
ارش

سلام میشه بهم بگین چجوری سکه ها را نقد کنیم

دکمه بازگشت به بالا