آموزشمطالبنات کوین

فروش نات کوین – چگونه نات کوین را نقد کنیم؟

با کلیک درآمد دلاری کسب کنید؛ عنوانی که این روزها سر و صدای بالایی بپا می‌کند. برنامه نات کوین یک بازی بلاکچینی است که تنها با کلیک ارز NOT را به کاربران خود می‌دهد. روش استخراج آسان، رایگان و بی دردسر، دلیل شد تا کاربران زیادی جذب این بازی شوند. اما آیا ارز NOT واقعاً ارزش خواهد داشت؟ فروش نات کوین به چه صورت است؟

در ادامه این مقاله با سایت ارزیکال همراه باشید تا به سوال و پیشبینی قیمت آن بپردازیم.

پیش فروش نات کوین آغاز شد

آخرین اخبار نات کوین حاکی از آغاز پیش فروش نات کوین است.

پروژه Notcoin در رسانه‌های رسمی خود اعلام کرد در حال برگزاری یک رویداد پیش فروش برای ارز نات کوین است. طی این رویداد کاربران می‌توانند امتیازات خود را تبدیل به NFT یا همان ووچر کنند و آن را به فروش بگذارند.

پیش فروش ارز NOT

کاربران می‌توانند امتیازات خود را در بسته‌های 10 میلیون واحدی و 100 میلیون به NFT تبدیل کنند و آن را در پلتفرم Getgems به فروش بگذارند. توضیحات تکمیلی در مقاله پیش فروش نات کوین قرار دارد؛ حتماً آن را مطالعه کنید. این NFT ها حدود 50 دلار در حال معامله هستند.

اگر این چند نکته را رعایت نکنی، فرصت فروش نات کوین را از دست خواهی داد (مطالعه نکات مهم برای فروش نات کوین)

آیا فروش نات کوین ممکن است؟

آیا می‌توان نات کوین را فروخت، سوالی که این روزها ذهن خیلی از کاربران را به خود درگیر کرده است. اما قبل از پاسخ به این سوال بهتر است نگاهی به ماهیت این ارز بیندازیم تا آگاه‌تر نسبت به آن تصمیم گیری کنیم.

میم کوین‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که هیچ ارزش ذاتی ندارند. این نوع ارزها صرفاً بر پایه یک میم، شوخی یا یک ایده بدون ارزش ذاتی اما جذاب برای کاربران ایجاد می‌شوند. نات کوین نیز یک میم کوین است که بر بستر بلاکچین تلگرام یعنی شبکه Toncoin قرار دارد. کاربران تنها با کلیک کردن و یا حتی با ربات کلیک نات کوین البته دقت کنید این ارز هنوز داه‌اندازی نشده است.

آموزش فروش و نقد کردن نات کوین

در جدید ترین اخبار نات کوین همه چیز نشان می‌دهد که تیم توسعه این بازی قصد راه اندازی توکن را دارد. تیم توسعه تلگرام حمایت زیادی نسبت به میم کوین نات کوین نشان داد. در حالی که ارز NOT هنوز قیمت ندارد و فروش ارز نات کوین هنوز ممکن نیست، اما حمایت تلگرام از این بازی نشان دهنده آینده جذاب آن است.

کاربران هنوز امکان فروش ارز NOT را ندارند. اما در ادامه به آموزش نحوه نقد کردن ارز نات خواهیم پرداخت تا در اولین فرصت بعد از قیمت گذاری نات کوین، بتوانید به فروش نات کوین بپردازید.

تا 5000 دلار پاداش برای افرادی که در صرافی بینگ ایکس ثبت نام کنند (فرصت محدود)

موارد مورد نیاز برای نقد کردن نات کوین

برای فروش ارز نات کوین به مواردی نیاز خواهیم داشت. همانطور که بالاتر نیز گفتیم ارز NOT یک میم کوین بر بستر بلاکچین Toncoin خواهد بود و برای فروش آن باید به نحوه کار با این شبکه مسلط باشید. مراحل خرید و فروش یک رمزارز به شرح زیر است :

  • ساخت یک کیف پول : برای انتقال یا ذخیره سازی هر توکنی به یک کیف پول سازگار با بلاکچین آن توکن نیاز دارید.
  • حساب در یک صرافی خارجی : اکثر ارزهای دیجیتال و بخصوص میم کوین‌ها در صرافی‌های ایرانی قرار ندارند. پس در قدم اول باید ارز خود را در صرافی‌های خارجی به تتر (دلار) تبدیل کنید.
  • حساب در یک صرافی داخلی : تمام صرافی‌های ایرانی از ارز دیجیتال تتر (USDT) پشتیبانی می‌کنند. پس از تبدیل نات کوین به تتر، آن را به صرافی ایرانی منتقل کنید و به ریال تبدیل کنید.

این مراحل مورد نیاز برای فروش ارز نات کوین است. در ادامه به آموزش قدم به قدم نقد کردن ارز NOT خواهیم پرداخت.

آموزش فروش نات کوین (Notcoin)

بالاتر با موارد مورد نیاز برای فروش ارز نات کوین آشنا شدیم. برای انجام این کار به یک کیف پول و حساب در صرافی‌ها نیاز دارید. در ادامه به قدم اول، یعنی ساخت کیف پول برای نات کوین خواهیم پرداخت.

ساخت کیف پول برای نقد کردن نات کوین

بازی جدید تلگرام قرار است بر بستر بلاکچین Toncoin راه‌اندازی شود. پس برای فروش آن نیاز به یک کیف پول سازگار با آن خواهیم داشت. کیف پول تراست ولت (Trustwallet) برای تلفن‌های همراه و کیف پول Exodus برای ویندوز گزینه‌های مناسبی هستند. اما بهترین کیف پول برای کار با ارز نات کوین همان کیف پول داخلی پیام رسان تلگرام است.

برای راه‌اندازی این کیف پول، در تلگرام ربات @wallet را جستجو کنید و آن را “Start” کنید. سپس بر روی گزینه “Open wallet” کلیک کنید، گزینه “I agree” را فعال کنید و سپس بر روی گزینه “Continue” کلیک کنید.

ساخت کیف پول تلگرام

با راه‌اندازی کیف پول تلگرام می‌توانید به آسانی ارسال یک پیام، ارز دیجیتال انتقال دهید. بر روی گزینه “Get started” کلیک کنید تا فرایند ساخت کیف پول آغاز شود. سپس سه گزینه برای افزایش موجودی کیف پول ارائه می‌دهد. اما در آموزش نقد کردن نات کوین فعلاً به این مورد نیازی نداریم؛ بر روی گزینه “Later” کلیک کنید. در این مرحله کیف پول تلگرام شما ایجاد می‌شود. شما می‌توانید ارز TON (رمزارز تلگرام) بیت کوین و تتر را به این کیف پول انتقال دهید.

برداشت ارز نات کوین Notcoin

ارز دیجیتال نات کوین چون هنوز در فاز آزمایشی قرار دارد در این لیست دیده نمی‌شود. اما بعد از راه‌اندازی در این کیف پول قابل مشاهده خواهد بود. پس از راه‌اندازی، برای برداشت ارز Notcoin باید بر روی گزینه “Send” کلیک کنید. سپس باید در قسمت “Address” آدرس مقصد یعنی صرافی خارجی را وارد کنید و Notcoin را به آن انتقال دهید.

توجه کنید نات کوین هنوز راه‌اندازی نشده است و این صرفاً آموزش مقدماتی و تئوری آن است. عضو کانال تلگرامی ارزیکال شوید تا در صورت قیمت گذاری نات کوین، سریعاً آموزش نقد کردن آن را دریافت کنید.

فروش ارز نات کوین (Notcoin) در صرافی خارجی

برای برداشت ارز نات کوین به یک صرافی نیاز خواهید داشت تا آن را به تتر (USDT) تبدیل کنید. صرافی بینگ ایکس (BingX) یکی از صرافی‌های است که ارزهای زیادی پشتیبانی می‌کند و سرعت بالایی در لیست کردن ارزهای جدید دارد. به همین دلیل به احتمال زیاد زودتر از دیگر صرافی‌ها ارز نات کوین را لیست خواهد کرد. از طرفی دیگر به کاربران ایرانی نیز خدمات می‌دهد و برخلاف برخی صرافی‌های خارجی محدودیت چندانی ندارد.

پس پیشنهاد می‌کنم همین الان از طریق “این لینک” وارد صرافی بینگ ایکس شوید و تنها با استفاده از یک ایمیل، ثبت نام خود را انجام دهید. اکنون ثبت نام کنید تا در اولین فرصت پس از راه‌اندازی ارز NOT بتوانید زودتر از دیگر کاربرها به نقد کردن نات کوین بپردازید.

البته به این نکته را نیز توجه کنید که با ثبت نام در صرافی بیت ایکس می‌توانید تا 120 دلار سرمایه اولیه برای ترید دریافت کنید. پس پیشنهاد می‌کنم حتماً از این فرصت استفاده کنید و همین الان به ثبت نام در صرافی بینگ ایکس بپردازید.

سپس می‌توانید نات کوین را به صرافی BingX انتقال دهید و در آنجا به تتر تبدیل کنید. پس از راه‌اندازی نات کوین سریعاً آموزش قدم و قدم و ویدئویی فروش نات کوین در صرافی بینگ ایکس را در کانال تلگرامی ارزیکال قرار خواهیم داد.

با ثبت نام و اولین واریزی در صرافی BingX تا 1030 دلار پاداش دریافت کنید. (کد کوپن بینگ ایکس)

نحوه فروش نات کوین در صرافی ایرانی

صرافی‌های خارجی خدمات ریالی ارائه نمی‌دهد. به این منظور که برای تبدیل نات کوین به تومان باید ابتدا آن را در یکی از صرافی‌های خارجی به تتر تبدیل کنید و سپس تتر را در صرافی‌های ایرانی به ریال تبدیل کنید.

برای انجام این کار ابتدا باید در یک صرافی ایرانی حساب ایجاد کنید. سپس اقدام به فروش تتر کنید تا یک آدرس تتر (USDT-TRC20) در اختیار شما قرار بگیرد. با جستجو عبارت فروش تتر یا تبدیل تتر به ریال در گوگل می‌توانید یکی از صرافی‌های ایرانی را انتخاب کنید و در آن حساب ایجاد کنید.

سپس باید تتر را از صرافی بینگ ایکس (یا هر صرافی دیگری که در آن به نقد کردن نات کوین پرداختید) به آدرس صرافی ایرانی خود انتقال دهید.

نحوه فروش نات کوین در بینگ ایکس

در تصویر بالا آموزش تصویری مرحله به مرحله این فرایند قرار گرفته است. اگر سوالی در این رابطه داشتید و یا در نقد کردن ارز نات کوین با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید از طریق “این آیدی” سوالات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. کارشناسان ما در کمترین زمان پاسخگو شما خواهند بود.

آخرین تحلیل بازار ارزهای دیجیتال + معرفی 2 فرصت

دلیل قیمت گذاری نات کوین (Notcoin) چیست؟

در این مقاله فهمیدیم ارز نات کوین هنوز راه‌اندازی نشده و امکان فروش ارز NOT فراهم نیست. اما با توجه به حمایت گسترده نسبت به آن، انتظار داریم به زودی قیمت گذاری شود، ارزش پیدا کند و شاهد ایردراپ تلگرام (Notcoin) باشیم. اما چرا باید ارزی که تنها با کلیک استخراج می‌شود بتواند ارزش داشته باشد؟ دلیل قیمت گذاری نات کوین چیست؟

تلگرام یک شبکه بلاکچینی تحت عنوان Toncoin دارد و هر بلاکچین در قدم اول نیاز به کاربر دارد. بازی نات کوین به دلیل سادگی و جذابیتی که دارد، توانست سریعاً توجه کاربران را به خود جلب کند. از طرفی دیگر کاربران برای فروش نات کوین باید نحوه کار با کیف پول تلگرام را یاد بگیرند و بتوانند. بازی استخراج ارز تلگرام یک رویداد جذاب بود که تلگرام توانست با آن کاربران زیادی را جلب کند.

تلگرام برای جذب این حجم از کاربران به بلاکچین خود، باید میلیون‌ها دلار هزینه تبلیغات می‌کرد. توزیع توکن NOT می‌تواند با هزینه بسیار کمتر تبلیغاتی با بازدهی بسیار بالاتر در پی داشته باشد.

پس قیمت گذاری نات کوین بر این اساس می‌تواند کاملاً منطقی باشد. اما دیدگاه ما نسبت به قیمت نات کوین چقدر است؟

قیمت گذاری نات کوین

در این مقاله به سوال چگونه نات کوین را تقد کنیم پرداختیم. اما یکی دیگر از سوالات پر تکرار کاربران پیش بینی قیمت نات کوین است. خیلی از کاربران ارز NOT با استخراج کردند اما هیچ دیدگاهی نسبت به قیمت گذاری آن ندارند.

با توجه به عرضه ارز NOT و بررسی ارزش بازار رقبای آن می‌توانیم پیشبینی کنیم هر 100 الی 200 هزار واحد ارز NOT می‌توانید 1 الی 2 دلار ارزش گذاری شود. ارزش بازار 50 الی 100 میلیون دلار برای این رمزارز می‌تواند مقدار قابل قبولی باشد.

البته توجه کنید این توکن هنوز راه‌اندازی نشده و حتی این امکان نیز وجود دارد هیچگاه ارزش گذاری نشود. اما با توجه به توضیحاتی که ارائه دادیم و البته حمایت گسترده از آن، به احتمال زیاد شاهد قیمت گذاری ارز NOT خواهیم بود. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنم حتماً عضو کانال تلگرامی ارزیکال شوید.

نوشته های مشابه

4.5 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sisil
Sisil

سلام
وقتی دو هفته پیش ایلان ماسک تاجر بزرگ جهانی اعلام کرد در نات کوین حضور گروهی دارد،شک نکنید که بزودی قیمت گذاری نات کوین از انتظارهای امروز بیشتر خواهد بود .حال حاضرخرید و فروش نات کوین

محمد
محمد
پاسخ به  Sisil

پس ایلان ماسک هم اسم نات کوین را گفته.. خوبه.. ممنون

Ahmad
Ahmad

میخوام کیف پول تلگرامو فعال کنم میگه منطقه شما پشتیبانی نمیشود چیکار کنم؟

دکمه بازگشت به بالا