مطالب

در ریزش بازار این 5 آلت کوین را به سبد هولد اضافه کنید (24 خرداد)

بیت کوین پس از ریزش به محدوده 67000 دلار، فرصت خرید جذابی برای برخی از آلت کوین‌های آینده دار ایجاد کرد. در روزهای گذشته معامله‌گران منتظر اعلام نرخ بهره بودند که با توجه به داده‌های موجود این میزان پایین‌تر از انتظارات اعلام شد و محرکی برای رشد قیمت شد. اکنون برخی از آلت کوین‌ها از نظر تحلیل تکنیکال در موقعیت خوبی قرار دارند و باید آن‌ها را زیر نظر بگیریم.

در ادامه این مقاله تحلیلی از سایت ارزیکال به تحلیل 5 آلت کوین خواهیم پرداخت که از نظر نموداری در موقعیت جذابی قرار دارند.

آیا روند قیمتی اتریوم همچنان صعودی است؟

مقاله تحلیل بازار ارزهای دیجیتال امروز 24 خرداد را با ارز اتریوم آغاز می‌کنیم. این رمزارز در تایم فریم 4 ساعته بر روی سطح حمایتی 3430 دلار در حال معامله است.

در تحلیل اتریوم و با بررسی ساختار قیمتی شاهد این هستیم که قیمت در محدوده ارزان فروشی قرار دارد. با توجه به ساختار فعلی قیمت انتظار داریم پس از شکست مقاومت داینامیک 3450 دلار، شاهد رشد این ارز تا مقاومت‌های 3723 دلار و 3883 دلار باشیم.

در نظر بگیرید با بسته شدن قیمت پایین تر از سطح 3408 دلار، قیمت وارد روند نزولی خواهد شد.

تحلیل تکنیکال ارز اتریوم 24 خرداد

نتیجه تحلیل ارز ETH : قیمت در روند صعودی قرار دارد و در این شرایط به دنبال فرصت‌هایی برای ورود به معاملات خرید هستیم. رشد می‌تواند تا نواحی 3723 دلار و 3883 دلار ادامه دار باشد.

تحلیل ارز KAS امروز 24 خرداد

ارز KAS در تایم فریم 4 ساعته بر روی محدوده مهم تقاضای خود یعنی محدوده 0.17 دلار در حال معامله است.

با توجه به ساختار صعودی قیمت که در حال تشکیل سقف‌ها و کف‌های بالاتر است، انتظار رشد قیمت را داریم. انتظار اولیه ما برای گام بعدی حرکت رشد قیمت تا ناحیه 0.2 دلار است. در تحلیل ارز KAS دیدگاهی کاملاً صعودی داریم.

با توجه به اینکه ساختار این ارز در تمام تایم فریم های بالاتر صعودی است؛ در صورت عمیق‌تر شدن اصلاح ناحیه 0.155 دلار نیز برای ورود مجدد جذاب است.

تحلیل تکنیکال ارز کاسپا 24 خرداد

نتیجه تحلیل کاسپا : ارز KAS در یک روند صعودی قرار دارد و انتظار رشد قیمت تا سطح 0.2 دلار را داریم.

آیا ارز INJ همچنان می‌تواند رشد خود را ادامه دهد؟ (24 خرداد)

در مقاله “قیمت این آلت کوین به 100 دلار می‌رسد” ارز اینجکتیو را در 3 تایم فریم مختلف تحلیل کردیم و پیشنهاد به خرید دادیم. پس از آن قیمت تا 20 درصد رشد کرد؛ اما آیا همچنان فرصت برای خرید ارز INJ وجود دارد؟

ارز INJ در تایم فریم 4 ساعته پس از برخورد به کف کانال، واکنش جذابی به محدوده 26 دلار نشان داد. یا توجه به آرایش اخیر کندل‌ها، اکنون مجدداً شرایط خوبی برای ورود خریداران محسوب می‌شود.

ناحیه تقاضای 29.8 دلار سطح جدیدی است که خريداران می‌توانند در آنجا وارد معامله شوند و تا سطح 36 دلار با روند صعودی قیمت همراه باشند. با توجه به آن که این بازه بیش از 20 درصد است، پیشنهاد می‌شود توجه ویژه‌ای به مدیریت سرمایه داشته باشید.

ارز INJ را حتی می‌توانید با دیدگاه میان مدت به سبد هولد ارز دیجیتال اضافه کنید.

تحلیل تکنیکال ارز INJ امروز 24 خرداد

نتیجه تحلیل ارز INJ : روند قیمتی همچنان صعودی است و انتظار رشد قیمت تا نواحی بالاتر را داریم.

تحلیل ارز پپه، میم کوین محبوب بازار (24 خرداد)

ارز PEPE در تایم فریم 4 وارد یک کانال صعودی شد و قیمت در کف آن کانال (محدوده 0.0000127 دلار) در حال نوسان است.

انتظاری که برای گام بعدی قیمت داریم رشد قیمت این ارز تا سقف مینور قبلی خود در ناحیه 0.0000152 دلار است. این محدوده برای جمع کردن نقدينگی تجمیع شده است.

در تحلیل ارز پپه تا زمانی که سطح 0.0000117 دلار به سمت پایین نشکند، هر اصلاحی فرصت خرید محسوب می‌شود.

تحلیل تکنیکال ارز PEPE امروز 24 خرداد

نتیجه تحلیل ارز پپه : قیمت پتانسیل رشد تا محدوده 0.0000152 دلار را دارد؛ در شرایط فعلی به دنبال موقعیت‌های خرید هستیم.

شرایط قیمتی در نمودار ارز ONDO به چه صورت است؟

در قدم آخر از مقاله تحلیلی امروز به سراغ تحلیل یکی از آینده‌دارترین ارزهای بازار، یعنی ارز ONDO می‌رویم. این ارز در لیست بهترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 قرار دارد و یکی از ارزهای محبوب ما در مجموعه ارزیکال است.

ارز دیجیتال ONDO در تایم فریم 4 ساعته پس از شکست کانال نزولی خود به سمت بالا، اکنون به محدوده تقاضای 1.28 دلار برگشت. این محدوده یک ناحیه تقاضا است و برگشت قیمت می‌تواند فرصت خوبی برای ورود خریداران جامانده در گام قبلی باشد.

در تحلیل ارز ONDO نواحی پیش روی قیمت که در گام بعدی انتظار رشد قیمت تا آنها را داریم، سطوح 1.4 دلار و 1.56 دلار هستند.

در نظر بگیرید اگر قیمت پایین تر از سطح 1.2 دلار بسته شود، قدرت خریداران به کلی تضعيف می‌شود و باید از معاملات خرید خود خارج شویم.

تحلیل تکنیکال ارز ONDO

نتیجه تحلیل ارز ONDO : ارز ONDO به محدوده تقاضا خود برگشت زد و اکنون قیمت در یک روند صعودی قرار دارد. انتظار رشد تا سطوح 1.4 دلار و 1.56 دلار را داریم.

نوشته های مشابه

2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا