آموزشمطالبنات کوین

ربات کلیک نات کوین – آموزش استخراج با سرعت بیشتر

بازی نات کوین (Notcoin) به پر حاشیه‌ترین اتفاق چند روز اخیر تبدیل شده است. این روزها همه در رابطه با بازی نات کوین صحبت می‌کنند. در این شرایط که همه در حال استخراج ارز تلگرام هستند، ما باید با روش‌های هوشمندانه سرعت استخراج خود را افزایش دهیم تا جایگاه بهتری بدست آوریم. ربات کلیک نات کوین پاسخ شما برای استخراج ارز NOT با سرعت بیشتر است.

در ادامه این مقاله با سایت ارزیکال همراه باشید تا به آموزش کار با اتو کلیکر نات کوین و استخراج سریع‌تر ارز NOT بپردازیم.

بازی نات کوین چیست؟

قبل از آن که به آموزش ربات کلیک نات کوین بپردازیم، بهتر است نگاهی به خود بازی Notcoin بیاندازیم.

بازی نات کوین

برنامه نات کوین یک ربات تلگرامی است و تمام کاربران می‌توانند به دانلود نات کوین تلگرام (راه‌اندازی بات Notcoin) بپردازند و از آن استفاده کنند. برای شروع بازی نات کوین، از طریق “این لینک” وارد ربات تلگرامی شوید و آن را “Start” کنید. سپس بر روی گزینه “Start earn more” کلیک کنید تا وارد بازی شوید. پس از آن تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی دایره زرد رنگ کلیک کنید و امتیاز کسب کنید.

پیشنهاد می‌کنم برای آنکه بتوانید با جزئیات بیشتر بازی جدید تلگرام آشنا شوید، مقاله استخراج ارز تلگرام را مطالعه کنید. در ادامه به آموزش برنامه اتو کلیکر نات کوین خواهیم پرداخت.

بالاخره پیش فروش نات کوین آغاز شد؛ آن را از دست ندهید!

ربات کلیک نات کوین برای استخراج سریع‌تر

کل کاری که برای کسب امتیاز در بازی نات کوین باید انجام دهیم، فقط کلیک کردن است. جالب است بدانید تمام این کار را فقط یک ربات اتو کلیکر نیز می‌تواند حتی با سرعت بالاتر انجام دهد.

ربات کلیک نات کوین یا همان Auto clicker یک نرم افزار برای گوشی‌های اندروید است. البته این برنامه برای گوشی‌های IOS نیز موجود است اما نسخه آن پولی است. این برنامه را دانلود کنید؛ در ادامه به آموزش کار با این اپلیکیشن خواهیم پرداخت.

“برای اطلاع از آخرین اخبار ارز نات کوین عضو کانال تلگرامی شوید”

آموزش کار با ربات کلیک نات کوین

برای دانلود این برنامه وارد گوگل استور شوید و اپلیکیشن “Auto clicker” را نصب کنید. لوگو این اپلیکیشن در تصویر زیر قرار دارد. البته نسخه‌های مشابه نیز وجود دارد که کاربرد و کارایی مشابهی دارد. می‌توانید از نسخه‌های مشابه نیز استفاده کنید.

آموزش راه‌اندازی ربات Auto clicker

پس از دانلود و نصب برنامه، باید به راه‌اندازی آن بپردازیم. بعد از ورود به اپلیکیشن، در قدم اول برنامه از شما درخواست دسترسی می‌کند. بر روی گزینه “OK” کلیک کنید تا دسترسی ارائه شود. سپس باید اتو کلیکر را فعال کنید.

اتو کلیکر نات کوین

بر روی گزینه “Auto clicker” کلیک کنید و سپس گزینه را فعال کنید. با انجام این کار ربات کلیک نات کوین راه‌اندازی خواهد شد. در ادامه به نحوه استفاده از آن خواهیم پرداخت.

استفاده از ربات کلیک Notcoin

برای استفاده از این ربات ابتدا وارد تلگرام و سپس وارد بات بازی نات کوین شوید. حال مجدد وارد ربات کلیک نات کوین شوید و بر روی گزینه “Enable” کلیک کنید. سپس به بازی Notcoin برگردید، نقطه مورد نظر برای کلیک را انتخاب کنید و بر روی گزینه “Play” کلیک کنید.

با انجام این کار استخراج ارز تلگرام به صورت خودکار شروع خواهد شد. در پایان برای متوقف سازی این ربات بر روی گزینه “Pause” کلیک کنید تا فرایند متوقف شود. این ربات می‌تواند با سرعت بیشتر و به صورت خودکار کلیک کند و امتیاز کسب کند.

نصب ربات کلیک نات کوین Notcoin

در ادامه به مزایا و معایب این برنامه خواهیم پرداخت.

مزایا و معایب ربات کلیک نات کوین

ربات کلیک ارز NOT در کنار مزایا خود، معایبی نیز دارد. در ادامه هم مزایا و هم معایب این اپلیکیشن را بررسی خواهیم کرد. در پایان خودتان با توجه به شرایط موجود انتخاب خود را انجام دهید.

مزایا اتو کلیکر نات کوین

با افزایش علاقه کاربران به بازی نات کوین راه‌کارهای بهینه‌ای برای کسب امتیاز ارائه شد. رباط کلیک نات کوین یکی از این گزینه‌هاست. در ادامه به معرفی مزایا این ربات می‌پردازیم :

  • کسب امتیاز با سرعت بالاتر
  • کسب امتیاز بیشتر در زمان کمتر
  • فرایند خودکار و آسان‌تر

این سه مورد مزیت‌های اصلی این اپلیکیشن هستند که باعث جذب کاربران می‌شود.

معایب ربات Auto clicker

بالاتر با مزایا ربات کلیکر آشنا شدیم. اما استفاده از آن معایبی نیز دارد که ممکن است نظر برخی کاربران نسبت به استفاده از آن را منفی کند. در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم :

  • امکان هنگ کردن گوشی و کاهش سرعت موبایل
  • امکان مسدود شدن اکانت نات کوین به دلیل استفاده از ربات و عدم دریافت ایردراپ تلگرام (Notcoin)

این دو مورد معایب ربات Auto Clicker هستند. مزایا و معایب را بررسی و مقایسه کنید و سپس نسبت به استفاده از این ربات تصمیم‌گیری کنید. در ادامه یک جایگزین جذاب برای این ربات معرفی خواهیم کرد. اخبار نات کوین نشان می‌دهد که احتمال مسدود شدن اکانت‌هایی که از ربات خارج از برنامه استفاده می‌کنند بالاست.

خرید ربات بازی نات کوین (Tap Bot)

در خود بازی نات کوین آیتم‌هایی وجود دارد می‌توانند سرعت کسب امتیاز کاربران را بالاتر ببرند. یکی از جذاب‌ترین این آیتم‌ها ربات Tap Bot است.

این ربات در بخش “Boost” بازی Notcoin قرار دارد و می‌توانید آن را با قیمت 20 هزار سکه نات کوین خریداری کنید. البته توجه کنید برای خرید این ربات باید حداقل در لیگ Silver قرار بگیرد. سپس می‌توانید اقدام به خرید این ربات کنید.

آیتم Tap Bot زمانی که کاربر فعال نیست، به صورت خودکار کلیک می‌کند و امتیاز جذب می‌کند. بر خلاف عقیده خیلی از کاربران، ما پیشنهاد می‌کنیم به جا استفاده از ربات اتو کلیکر، از خود آیتم درون بازی نات کوین یعنی ربات Tapbot استفاده کنید.

توجه کنید برای فروش ارز نات کوین باید کیف پول تلگرام را بسازید.

انتقال ارز NOT از ربات به کیف پول نات کوین

در این مقاله با بررسی کاربرد ربات نات کوین، به نحوه استخراج ارز NOT پرداختیم. اما پس از استخراج ارز نات باید به فروش آن نیز بپردازیم. توجه کنید قبل از قیمت گذاری نات کوین فروش آن ممکن نخواهد بود (احتمالاً 13 فروردین قیمت گذاری خواهد شد).

اما در هر صورت برای فروش نات کوین به دو ابزار زیر نیاز داریم :

  • کیف پول : برای فروش ارز NOT در قدم اول به کیف پول نات کوین نیاز داریم. با کمک این ابزار می‌توانیم پاداش را از ربات نات کوین برداشت کنیم و برای فروش به صرافی انتقال دهیم.
  • صرافی : برای فروش نات کوین به یک ابزار معاملاتی نیاز خواهیم داشت. با کمک صرافی بینگ ایکس می‌توانیم ارز NOT را به تتر تبدیل کنیم. سپس با کمک صرافی ایرانی آبان تتر، می‌توانیم تتر را به ریال تبدیل کنیم و به حساب بانکی خود انتقال دهیم.

پیشنهاد می‌کنم همین الان از طریق “این لینک” یک حساب کاربری در صرافی بینگ ایکس ایجاد کنید تا بتوانید بعد از قیمت گذاری نات کوین، به راحتی آن را بفروشید. تنها با یک ایمیل و در کمتر از یک دقیقه می‌توانید حساب خود را ایجاد کنید. (آموزش ثبت نام صرافی بینگ ایکس)

نوشته های مشابه

4.1 17 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
14 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زانیار بهجت
زانیار بهجت

خیلی خیلی عالییی

کریم
کریم

ما که ۴۰میلیون استخراج کردیم ببینیم چی میشه

رضا
رضا

سلام بالای ۱۰۰میلیوت دارم دیگ بازی نمیکنم گفتن قیمت تو عید در میاد.

مجتبی
مجتبی

اون اکانتی که تو تلگرام استخراج میکردم.حذف شد.آیا میشه برگردونم نوت کوین و ادامه بدم؟

امیر
امیر
پاسخ به  مجتبی

شما همون اکانت تلگرام را نصب کن با همون شماره احتمال داره ربات ناتکوین باشه و ادامه بدی

امیر مهدی
امیر مهدی

سلام من از اتو کلیکر استفاده کردم و میخوام حساب دیگه ای باز کنم که بدون اون ادامه بدم ریسک بن شدنش پایین بیاد چیکار باید کنم؟؟

آرتا
آرتا

سلام من tap bot رو فعال کردم و کنارش on رو نشون میده ولی هیچ کلیکی نمیکنه و موقعی که آفم تعداد نات کوین هام افزایش پیدا نمیکنه دلیلش چیه؟

زهرا
زهرا
پاسخ به  آرتا

برای منم همینطوره

امیر
امیر
پاسخ به  آرتا

سلام درست ربات شما منم فعال کردم کار نمیکنه

مهیار
مهیار

دوستان کسی می‌دونه چرا زمان نات کوین منفی شده رو ۲۵۰۰بهم زمان داده وقتی میزدم رو ۱۷۰۰دیکه نمیشه سکه زد

امیر
امیر
پاسخ به  مهیار

بخاطر ساعت موبایل. باید ساعتت رو رو اتومات بزازی

امیر
امیر

چیکار کردین ربات tap bot برای شما کار نکرد یا کار کرده

دکمه بازگشت به بالا