مطالبنات کوین

اخبار نات کوین (Notcoin) – بررسی جدید ترین اخبار نات کوین

بازی نات کوین یکی از خبر سازترین اتفاقات اخیر در بازار ارزهای دیجیتال بود که توانست توجه تعداد زیادی کاربر را به خود جلب کند. اما این بازی بلاکچینی تنها با یک کلمه “NOT” به معنا هیچ چیز خود را معرفی کرد. اطلاعات دقیقی از اهداف و برنامه‌های پیش رو این بازی وجود ندارد و این در ذهن کاربران سوالات زیادی ایجاد می‌کند. اما ما در تیم ارزیکال و در این صفحه قصد داریم به جدید ترین اخبار نات کوین بپردازیم.

در این صفحه از سایت ارزیکال، هر رویداد و اتفاق مهمی که برای ارز نات کوین رخ می‌دهد را با سرعت منتشر می‌کنیم.

برداشت نات کوین فعال شد (اخبار 27 اردیبهشت)

در آخرین اخبار نات کوین شاهد فعال سازی امکان برداشت نات هستیم. برای انجام این کار وارد ربات نات کوین شوید و بر روی گزینه “برداشت” کلیک کنید. سپس گزینه “On Chain Withdrawals” را انتخاب و بر روی گزینه “Continue” کلیک کنید.

انتقال نات کوین به ولت

در ادامه صفحات توضیحات را به شما نمایش می‌دهد. با کلیک بر روی گزینه “” دارایی به کیف پولی که وصل کردید واریز خواهد شد. اما دو نکته مهم وجود دارد :

  • برخلاف انتظارات اولیه، برای برداشت دارایی نیازی به پرداخت کارمزد با ارز TON نیست. کارمزد از پاداش کاربران کم خواهد شد.
  • برای کاهش فشار اولیه فروش دارایی حدود 24 ساعت بعد از ارسال درخواست به کیف پول واریز خواهد شد.

اگر هنوز کیف پول را به ولت متصل نکردید، مقاله “اتصال کیف پول به نات کوین” را مطالعه کنید.

اتصال کیف پول به ربات نات کوین فراهم شد (23 اردیبهشت)

اخبار برداشت نات کوین

گزینه Claim در ربات نات کوین برای کاربران فعال شد.

با کلیک بر روی این گزینه می‌توانیم کیف پول خود را به تلگرام متصل کنیم تا امکان برداشت نات کوین برای ما فراهم شود. کیف پول Tonkeeper بهترین کیف پول نات کوین برای برداشت و انتقال ارز NOT است.

علاوه بر امکان انتقال نات کوین به ولت تلگرام، امکان استیک ارز NOT و حتی تبدیل ووچرهای پیش فروش به نات کوین فراهم شد. البته واریز نات کوین به ولت تا قبل از تاریخ 27 اردیبهشت ممکن نیست.

اکنون کاربران می‌توانند کیف پول را متصل کنند و سپس به استیک ارز NOT یا تبدیل NFT ها به نات کوین بپردازند.

نات کوین در بایننس لیست می‌شود (20 اردیبهشت)

خرید و فروش نات کوین

اخبار خوب برای نات کوین تمامی ندارد. طه جدیدترین اخبار نات کوین، امروز صرافی بایننس (معتبرترین صرافی ارز دیجیتال دنیا) خبر از راه اندازی نات کوین در لانچ پول بایننس داد.

این 55 امین لانچ پول صرافی بایننس است. نکته حائز اهمیت آن است که بایننس سخت گیری بالایی در عرضه رمز ارزها در بخش Launch Pool دارد. همین موضوع اعتبار بالایی به ارزهایی که در این صرافی لیست می‌شوند می‌دهد.

از طرفی دیگر نات کوین به عنوان اولین میم کوین در لانچ پول بایننس عرضه خواهد شد. این موضوع یک هویت بسیار ارزنده به این توکن محبوب خواهد داد.

تاریخ راه اندازی نات کوین فاش شد (20 اردیبهشت)

طی اخبار نات کوین به دست آمده، تاریخ راه‌اندازی نات کوین بالاخره فاش شد.

صرافی OKX در تاریخ 24 اردیبهشت تا 27 اردیبهشت از استیک ارز TON و دریافت نات کوین پشتیبانی خواهد کرد. سپس این صرافی به همراه صرافی‌های Bybit و Bingx در تاریخ 27 اردیبهشت از معاملات نات کوین پشتیبانی خواهند کرد.

از میان این سه صرافی تنها صرافی Bingx برای کاربران ایرانی سازگاری دارد. ایرانیان می‌تواند در کمتر از 1 دقیقه و تنها با یک ایمیل برای ایجاد حساب در صرافی Bingx اقدام کنند. احراز هویت در این صرافی هنوز اجباری نیست؛ اما برای ثبت نام صرافی Bingx از آیپی ایران استفاده نکنید!

نات کوین در لیست کوین مارکت کپ اضافه شد (17 اردیبهشت)

طی جدیدترین اخبار نات کوین شاهد اضافه شدن نات کوین در کوین مارکت کپ هستیم.

نات کوین در لیست کوین مارکت کپ اضافه شد

جدیداً شاهد اضافه شدن ارز دیجیتال NOT در بخش ارزهای پلتفرم Coinmarketcap هستیم. البته این رمزارز هنوز قیمت گذاری نشده و به همین دلیل قیمت نات کوین در صفحه کوین مارکت کپ مشخص نیست.

اما این موضوع نشان می‌دهد به زودی و در روزها آینده شاهد قیمت گذاری نات کوین و آماده شدن شرایط خرید و فروش نات کوین خواهیم بود. صرافی Bingx به ایرانیان خدمات می‌دهد و بهترین گزینه برای خرید و فروش نات کوین است.

 

پایان بازی نات کوین تا فردا (اخبار نات کوین 12 فروردین)

آخرین اخبار نات کوین و فروش ارز not

با توجه به آخرین اخبار نات کوین؛ فردا 13 فروردین پایان کسب امتیاز در بازی نات کوین خواهد بود. پس از آن باید منتظر قیمت گذاری نات کوین باشیم. در این تاریخ استخراج ارز نات به پایان خواهد رسید و دیگر فرصتی برای افزایش شانس خود برای کسب امتیاز نخواهیم داشت. برای اطلاع از نحوه فروش نات کوین در اولین فرشت، در کانال تلگرامی ارزیکال عضو شوید.

پس از اتمام این بازی، به احتمال زیاد به زودی شاهد قیمت گذاری آن خواهیم شد و کاربران قادر به فروش ارز NOT خواهند بود. اما برای فروش ارز نات به چه چیزهایی نیاز داریم؟

برای فروش ارز NOT به چه چیزهایی نیاز داریم؟

برای فروش ارز نات در قدم اول به یک کیف پول نیاز داریم تا دارایی خود را از ربات نات کوین به کیف انتقال دهیم. سپس به یک صرافی نیاز خواهیم داشت تا از معاملات ارز NOT پشتیبانی کند.

کیف پول مناسب برای ارز NOT

کیف پول Tonkeeper بهترین کیف پول برای شبکه Toncoin و ارز دیجیتال NOT است. برای انتقال نات کوین از ربات به کیف پول و سپس از کیف پول به صرافی، این ابزار بشدت مورد نیاز است. در مقاله “کیف پول نات کوین” به صورت جامع نحوه کار با این کیف پول را بررسی کردیم.

صرافی برای فروش نات کوین

برای فروش نات کوین به یک ابزار معاملاتی نیاز خواهیم داشت. صرافی بینگ ایکس بهترین گزینه برای ما کاربران ایرانی است تا با کمک آن نات کوین را به تتر (USDT) تبدیل کنیم. پیشنهاد می‌کنم همین الان و با استفاده از “این لینک” یک حساب کاربری در این صرافی ایجاد کنید. (آموزش ثبت نام صرافی بینگ ایکس)

برای انجام این کار تنها به یک ایمیل و در مجموع کمتر از یک دقیقه زمان نیاز دارد. اما به شما کمک خواهد کرد به راحتی نات کوین را نقد کنید.

فروش نات کوین کی آغاز می‌شود؟

انتظار داریم فردا 13 فروردین، بعد از اتمام استخراج ارز NOT شاهد راه‌اندازی ارز NOT در برخی صرافی‌ها باشیم. پس پیشنهاد می‌کنم تا فرصت موجود است، یک کیف پول نات کوین راه‌اندازی و یک حساب در صرافی بینگ ایکس برای فروش نات کوین ایجاد کنید.

بعد از فروش ارز NOT نات و تبدیل آن به تتر در صرافی بینگ ایکس، به یک صرافی ایرانی برای تبدیل تتر به ریال نیاز خواهیم داشت. صرافی آبان تتر یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی برای فروش تتر و تبدیل به ریال است. (آموزش ثبت نام آبان تتر)

نحوه توزیع توکن نات کوین منتشر شد (اخبار 11 فروردین)

تیم توسعه نات کوین در آخرین اخبار خود اعلام کرد کل عرضه ارز NOT به کاربران بازی نات کوین اختصاص خواهد یافت. این یعنی ارز دیجیتال نات کوین هیچ گونه پیش فروش خصوصی، بودجه برای تیم توسعه و بودجه برای سرمایه گذاران نخواهد داشت.

این نوع توزیع توکن کاملاً جامعه محور است. این موضوع نشان می‌دهد پروژه Notcoin توجه ویژه‌ای به کاربران خود دارد به دنبال ایجاد محیطی کاربر محور است.

تاریخ اتمام استخراج نات کوین اعلام شد (6 فروردین)

امشب (6 فروردین) تیم توسعه نات کوین در کانال تلگرامی رسمی خود تاریخ پایان استخراج نات کوین را اعلام کردند. کاربران تا 1 آوریل (13 فروردین) فرصت دارند با استخراج نات کوین امتیازات خود را افزایش دهند.

بعد از اتمام استخراج ارز NOT احتمال زیاد به سرعت شاهد قیمت گذاری و فعال شدن معاملات نات کوین خواهیم بود. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این خبر نات کوین، مقاله “در 6 روز آینده استخراج نات کوین به پایان می‌رسد، ارز NOT کی قیمت گذاری خواهد شد؟” را مطالعه کنید.

ما در تلگرام به صورت روزانه فرصت معاملاتی و کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال معرفی می‌کنیم. پس حتماً عضو خانواده ما در کانال تلگرامی ارزیکال باشید!

نات کوین خبر از پیش فروش داد (18 اسفند)

پیش فروش نات کوین

طی آخرین اخبار نات کوین شاهد پیش فروش این رمزارز هستیم. این پروژه طی “این مطلب” اعلام کرد رویداد پیش فروش به صورت ساخت NFT (ووچر) است و این NFT ها در پلتفرم Getgems در حال معامله هستند. اگر این چند نکته را رعایت نکنی، فرصت لازم برای فروش نات کوین را نخواهی داشت (مطالعه نکات لازم برای فروش ارز NOT)

کاربران می‌توانند امتیازات خود را طی بسته‌های 10 میلیونی و 100 میلیونی به Voucher تبدیل کنند و آن را در پلتفرم مذکور به فروش بگذارند. این ووچرها در زمان نگارش این مطلب با قیمت تقریباً 50 دلار در حال معامله است. (اطلاعات بیشتر در مقاله پیش فروش نات کوین)

افراد غیر فعال حذف می‌شوند (12 اسفند)

نات کوین در کانال تلگرامی خود اشاره کرد هر کاربری که در هفته‌های گذشته فعالیت نکرده باشد در برنامه نات کوین، امتیازاتش حذف خواهد شد.

پس پیشنهاد می‌کنیم اگر مدت زیادی از آخرین فعالیت شما می‌گذرد، همین الان فعالیت خود را شروع کنید. سعی کنید حداقل چند روز یکبار برای چند دقیقه در این بازی فعال باشید تا شما را کاربر غیر فعال در نظر نگیرد.

تلگرام ایردراپ نات کوین را تایید کرد (11 اسفند)

تلگرام ایردراپ نات کوین را تایید کرد

تیم توسعه بلاکچین تون کوین (بلاکچین تلگرام) امروز در اکانت توییتری خود تایید کرد نات کوین ایردراپ خواهد داد.

تلگرام طی توییتی که مشاهده می‌کنید، تایید کرد نات کوین یک ارز واقعی (بر روی بلاکچین) بر روی تون کوین راه‌اندازی خواهد کرد. در ادامه اشاره کرد افرادی که همواری بر روی این گزینه کلیک کردند، در هفته‌های پیش رو ایردراپ دریافت خواهند کرد. پیشبینی ما از تاریخ راه‌اندازی این ارز تاریخ 13 فروردین است.

شایعاتی از پاداش دوروف به کاربران (21 بهمن)

چند وقت پیش امکان انتقال نات کوین به کیف پول آقای دوروف (مدیر عامل تلگرام) فراهم شد. کاربران می‌توانستند بخشی از دارایی خود را برای او بفرستند. برخی کاربران به اشتباه و برخی با تصمیم شخصی این کار را انجام دهند.

اما این روزها شایعاتی در توییتر مطرح است که کابرانی که برای آقای Durov نات کوین ارسال کردند، دو برابر آن میزان را پاداش خواهند گرفت. اما دقت کنید این خبر هنوز توسط خود تیم نات کوین تایید نشده است. این اخبار صرفاً شایعاتی از طرف پیج‌های طرفداری نات کوین است که به احتمال زیاد واقعیت نیز خواهد داشت. این موضوع می‌تواند احتمال ایردراپ تلگرام را تقویت کند.

امروز 21 بهمن همچنان هیچ تاریخ مشخصی برای ایردراپ تلگرام و قیمت گذاری نات کوین اعلام نشده است. در کانال تلگرامی ارزیکال عضو شوید، تا در صورت قیمت گذاری این رمز ارز، از آخرین اخبار نات کوین با خیر شوید.

اخبار نات کوین حاکی از دو میلیون کاربر فعال است (16 بهمن)

اخبار نات کوین در تلگرام

امروز 16 بهمن بازی نات کوین در کانال تلگرامی خود اعلام کرد تعداد کاربران فعال در کانال تلگرام این بازی به 2 میلیون کاربر رسید. این خبر جدید از نات کوین نشان می‌دهد کامیونیتی و جامعه بزرگی در حال حمایت از این بازیست.

کامیونیتی بزرگ یک عامل اصلی در رشد یک پروژه بلاکچینی است. این جامعه بزرگ و حمایت گسترده نشان می‌دهد می‌تواند آینده روشنی داشته باشد.

امکان انتقال ارز نات کوین فراهم شد (15 بهمن)

یکی از مواردی که برای ارزش گذاری یا عدم ارزش گذاری ارز نات کوین مورد بحث قرار می‌گرفت این بود که تابع انتقال ارز NOT غیر فعال است. به این منظور که کاربران نمی‌توانند ارزهایی که از برنامه نات کوین جذب کردن را انتقال دهند.

در اوایل مسیر معرفی بازی جدید تلگرام، تیم توسعه نات کوین اعلام کرد “امکان انتقال ارز NOT” غیر فعال است. این موضوع در ذهن کاربران شک انداخت که شاید این رمزارز هیچ وقت قابل فروش نباشد.

اما در جدید ترین اخبار نات کوین امروز امکان انتقال ارز NOT فعال شد و این می‌تواند یک خبر جذاب برای کاربران بازی نات کوین باشد. اما نحوه انتقال ارز NOT به چه صورت است؟

اخبار انتقال ارز نات کوین برای Durov

انتقال نات کوین به Durov

در آخرین اخبار ارز نات کوین امکان جدیدی برای ارز نات کوین فعال شد و کاربران می‌توانند مقداری از ارزهای خود را برای آقای Durov انتقال دهند. آقای دوروف مدیرعامل تلگرام است.

بعد از این که وارد بازی نات کوین شدید، به بخش “Boost” مراجعه کنید. در بالای صفحه کادری با متن “Send notcoins to Dorov’s balance” مشاهده می‌کنید. به این منظور که دارایی خود را برای آقای دوروف انتقال دهید.

با کلیک بر روی این گزینه یک پیام بر روی ربات نمایش می‌دهد. از شما می‌پرسد قصد انتقال چند درصد از کل موجودی را دارید. با کلیک بر روی هر از گرینه‌های بخشی از سرمایه انتقال پیدا می‌کند.

انتقال نات کوین خبر از چه چیزی می‌دهد؟

این اتفاق می‌تواند نشان دهد تیم نات کوین قصد دارد امکان انتقال را فعال کند. این موضوع را می‌توانیم یک اخبار نات کوین مثبت در نظر بگیریم.

از طرفی دیگر امکان دارد افرادی که مقداری نات کوین برای آقای دوروف می‌فرستند در مقابل در آینده پاداش دریافت کنند. پس پیشنهاد می‌کنیم بخشی از دارایی خود را انتقال دهید تا شاید شانس دریافت پاداش افزایش یابد.

افرادی که از ربات کلیک استفاده می‌کنند زیر نظر هستند (11 بهمن)

کاربران متقلب نات کوین

اخبار جدید نات کوین شاید برای برخی کاربران نگران کننده باشد. بازی Notcoin یک گیف در کانال تلگرامی نات کوین خود قرار دارد با این موضوع :

Nightmare for Cheaters in notcoin

این پیان به این معناست که کابوسی در انتظار کاربران متقلب است. کاربران متقلب افرادی هستند که از ربات کلیک نات کوین استفاده می‌کنند. همانطور که در مقاله ربات کلیک نات کوین بررسی کردیم این کار ممکن است عواقبی در پی داشته باشد.

ما پیشنهاد می‌کنیم به جای برنامه‌های کلیک خودکار از ربات Tap Bot استفاده کنید که بازی داخلی خود بازی نات کوین است. این گیف نشان می‌دهد به احتمال زیاد افرادی که از برنامه‌های دیگر برای کلیک خودکار استفاده کردند امتیاز خود را از دست خواهند داد.

نظر سنجی در رابطه با لیست شدن نات کوین (30 دی)

در آخرین پیام از تیم توسعه نات کوین یک نظر سنجی در رابطه لیست شدن نات کوین یا عدم آن برگزار شد. در این نظر سنجی 4 گزینه برای ارائه رای وجود دارد که هر چهار گزینه به نوعی تایید می‌کند که بله باید لیست شود.

این موضوع می‌تواند پیامی از طرف تیم توسعه باشد که علاقه مند به قیمت گذاری ارز نات کوین هستند. این یک اخبار مثبت برای ارز NOT و امکان فروش نات کوین محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اسماعیل
اسماعیل

مقاله مفیدی بود . در ادامه بیشتر از این سایت دیدن میکنم

دکمه بازگشت به بالا