آموزشمطالبنات کوین

قیمت گذاری نات کوین – نات کوین در کدام صرافی لیست شده است؟

بعد از نزدیک به دو ماه فعالیت کاربران در بازی نات کوین، بالاخره پیش فروش این توکن آغاز شد. پس از انتشار این خبر انتظارات برای لیست شدن نات کوین در صرافی‌ها افزایش یافت. اکنون کاربران به دنبال این سوال هستند که نات کوین در کدام صرافی لیست شده است. قیمت گذاری نات کوین به چه صورت است و آیا قیمت رسمی و مشخص دارد؟

در ادامه این مقاله از سایت ارزیکال قصد داریم به تمام سوالات ذهنی کاربران در رابطه با قیمت گذاری ارز نات کوین پاسخ دهیم.

آیا نات کوین قیمت گذاری شده است؟

سریع و کوتاه به این سوال پاسخ دهیم. در حالی که پیش فروش نات کوین آغاز شده است، اما این رمزارز هنوز قیمت گذاری نشده است.

طی آخرین اخبار نات کوین متوجه شدیم امکان تبدیل امتیازات در بازی نات کوین به NFT فراهم شد. کاربران می‌توانند امتیازات خود را در دسته‌های 10 میلیونی و 100 میلیونی به ووچرها یا همان NFT ها تبدیل کنند. این ووچرها قابل معامله در پلتفرم Getgems است.

اما علیرغم شروع پیش فروش ارز Notcoin همچنان این توکن قیمت گذاری نشده است و قابل معامله در صرافی‌های معتبر نیست.

برای اطلاع از فرصت‌های درآمد زایی از بازار ارزهای دیجیتال در کانال تلگرامی ارزیکال عضو باشید!

[

قیمت گذاری نات کوین کی آغاز می‌شود؟

آغاز قیمت گذاری ارز نات کوین

آغاز پیش فروش را می‌توانیم یک فاز آزمایشی برای خود تیم توسعه نات کوین در نظر داشته باشیم. یعنی در حال بررسی میزان تعامل کاربران با ووچرهای موجود  هستند تا تخمین بزنند چه حجم از نقدینگی می‌توانید بعد از قیمت گذاری به ارز NOT سرازیر شود.

با توجه به داده‌های موجود انتظار داریم قیمت گذاری نات کوین تا اواسط فروردین (پیش بینی ما در تاریخ 13 فروردین) انجام شود.

توجه کنید هنوز هیچ توکنی تحت عنوان نات کوین یا ارز NOT وجود ندارد و این رمزارز قابل معامله نیست و درگیر توکن‌های کلاهبرداری نشوید. تنها راه فروش امتیازات برنامه نات کوین فعلاً فقط تبدیل به ووچر و فروش NFT در پلتفرم Getgems است.

اگر به این نکات عمل نکنی، نمیتونی نات کوین رو نقد کنی!! (مطالعه نکات فروش نات کوین)

قیمت ارز نات کوین چقدر خواهد بود؟

کاربرانی که 10 میلیون از امتیازات خود را به ووچر تبدیل کردند اکنون این ووچرها حدود 45 دلار در حال معامله است. اگر بخواهیم با همین نسبت به قیمت گذاری نات کوین فکر کنیم، قیمت هر صد هزار ارز NOT می‌تواند معادل 0.45 دلار (27,000 تومان) باشد.

البته این تنها بر اساس ووچرهای موجود است و شاید قیمت نهایی پس از لیست شدن نات کوین، بالاتر یا پایین‌تر باشد. بعید به نظر می‌رسد قیمت پس از راه‌اندازی بالاتر از این میزان باشد. اما ممکن است پس از قیمت گذاری Notcoin، شاهد رشد قیمت تا اعداد بالاتر از مقدار مذکور نیز باشیم.

اما پیشبینی ما از قیمت گذاری نات کوین 25 الی 30 هزار تومان برای هر 100 هزار واحد ارز نات کوین است.

ارز نات کوین در کدام صرافی لیست شده است؟

نات کوین در کدام صرافی لیست شده است

بالاتر اشاره کردیم که ارز NOT هنوز قیمت گذاری نشده است. پس در نتیجه ارز NOT در هیچ کدام از صرافی‌ها قیمت گذاری نشده است.

برای لیست شدن نات کوین در صرافی‌ها باید ابتدا منتظر راه‌اندازی و قیمت گذاری آن باشیم. پس از راه‌اندازی ارز NOT این رمزارز قیمت گذاری خواهد شد و در صرافی‌ها نیز لیست می‌شود. صرافی بینگ ایکس یکی از صرافی‌های معتبری است که انتظار داریم بعد از قیمت گذاری Notcoin سریعاً در این صرافی معامله شود.

پیشنهاد می‌کنیم الان در صرافی BingX ثبت نام کنید که پس از انتشار خبر قیمت گذاری، بتوانید به راحتی و سریعاً آن را نقد کنید. برای انجام این کار از طریق “این لینک” وارد صفحه ثبت نام شوید و با یک ایمیل ثبت نام خود را انجام دهید. برای انجام این کار کمتر از 1 دقیقه زمان نیاز دارد. (آموزش ثبت نام صرافی بینگ ایکس)

سپس در صورت نیاز اپلیکیشن BingX را نیز از اپ استور یا گوگل پلی نصب کنید و حساب کاربری خود را در آن وارد کنید. اکنون شما آماده فروش نات کوین پس از قیمت گذاری خواهید بود. :)

برای آموزش بازار ارزهای دیجیتال و آشنایی با فرصت‌های درآمدزایی از آن، کانال تلگرام ارزیکال بهترین گزینه است، عضوی از آن باشید.

معرفی بهترین کیف پول نات کوین

برای انتقال و فروش نات کوین در قدم اول به کیف پول نات کوین نیاز داریم. قبل از هر چیز به باید بتوانیم دارایی خود را از بازی نات کوین برداشت کنیم؛ برای انجام این کار به یک کیف پول نیاز است.

بهترین کیف پول نات کوین

کیف پول Tonkeeper یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتقال و ذخیره ارزهای شبکه Toncoin است. ارز NOT نیز به عنوان یک توکن بر بستر شبکه Toncoin توسط این کیف پول پشتیبانی خواهد شد. پیشنهاد می‌کنم تا فرصت موجود است، با کمک مقاله “کیف پول نات کوین” کیف پول Tonkeeper را راه‌اندازی کنید.

نگاهی به آینده ارز نات کوین

در این مقاله به قیمت گذاری ارز نات کوین و پیش بینی قیمتی آن پرداختیم. در ادامه نیز به این سوال پاسخ دادیم که نات کوین در کدام صرافی لیست شده است و بهترین گزینه ممکن را معرفی کردیم. اما آینده این رمزارز به چه صورت خواهد بود؟ آیا می‌توانیم به آینده آن خوشبین باشیم؟

نات کوین یک میم کوین است که توسط تیم توسعه بلاکچین تون کوین حمایت می‌شود. این بلاکچین نیز خود توسط تیم تلگرام مدیریت می‌شود و در نتیجه می‌توان گفت نات کوین یک‌ میم کوین تحت حمایت تلگرام است.

این پروژه محصول خاصی (حداقل فعلاً) ندارد و باید انتظاراتی مشابه با یک میم کوین را از آین داشته باشیم. در آینده اگر کاربران اقدام به تشکیل کامیونیتی قدرتمند برای این رمزارز کنند می‌توانیم شاهد رشد قیمتی بالایی برای آن باشیم. اما در مقابل از آنجایی که ارزش ذاتی ندارد، اگر توسط جامعه حمایت نشود ارزش خود رو از دست خواهد داد.

نوشته های مشابه

4 8 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
13 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین
حسین

چگونه گزینه ترید رابه نات کویین اضافه کنیم

امید
امید
پاسخ به  حسین

باید موجودی ناتکوین هات بالای ۱۰ ملیون باشه که گزینش واست فعال بشه

کاظمی
کاظمی

سلام امیدی به نات کوین هست که لیست بشه وخرید وفروش بشه یا نه؟

امید
امید
پاسخ به  کاظمی

شک نکن

علی
علی

سلام گزینه تریدر به من اضافه شد ولی بعد دیدم نیست جریان چیه

سلام
سلام
پاسخ به  ارزیکال

سلام داداش میشه بگی کدوم صرافی ها لیست میشه

ارزیکال
ارزیکال
پاسخ به  سلام

سلام ، وقت بخیر ما بینگ ایکس در ارتباط بودیم ، گفتن که رو شبکش دارن کار میکنن که لیست کنن.

جوزف
جوزف
پاسخ به  ارزیکال

بینگ ایکس حساب های ایران و تحریم کرده

ابوالفضل
ابوالفضل

سلام نات کوین رو تبدیل به ووچر کنیم یا همونجوری بمونه هم بعد لیست شدن میشه فروخت؟

دکمه بازگشت به بالا