جدیدترین ایردراپ هامطالب

ایردراپ ارز SAGA عرضه شد + آموزش یک نکته جذاب برای دریافت ایردراپ‌های آینده

امروز (21 فروردین) بالاخره ایردراپ ارز Saga عرضه شد و اکنون در صرافی بایننس قابل معامله است. همانطور که بارها اشاره کردیم، اکوسیستم کازماس پر از فرصت‌های ایردراپی است و ایردراپ ارز ساگا یکی دیگر از آن‌ها بود. اکنون که ارز SAGA در صرافی بایننس قابل معامله است، این سوال در ذهن کاربران ایجاد می‌شود که چگونه باید پاداش خود را برداشت و نقد کنیم؟

در ادامه این مقاله از ارزیکال، نحوه نقد کردن ایردراپ ارز SAGA را کامل پوشش می‌دهیم و در آخر یک نکته جذاب برای دریافت ایردراپ‌ها آموزش خواهیم داد.

معرفی و بررسی ایردراپ ارز SAGA

پروژه بلاکچینی ساگا یک کمپین ایردراپی برگزار کرد و طی این رویداد میان 6 دسته از کاربران امتیاز توزیع کرد. افرادی که اوایل سال 2023 ارز اتم استیک کرده بودند و طی این مدت دارایی استیک شده خود را افزایش داده بودند، در این کمپین واجد شرایط بودند.

از طرفی دیگر کاربرانی که بالای 23 واحد ارز TIA استیک داشتند نیز واجد شرایط بودند. دسته‌های دیگر مرتبط میشد به افرادی که در اکوسیستم‌های اولانچ و پالیگان تعامل و فعالیت بالایی داشتند.

کاربران طی مدت زمان مشخصی فرصت داشتند کیف پول خود را به پلتفرم متصل کنند و امتیازات خود را دریافت کنند. افرادی که این فرایندها را انجام دادند، اکنون پاداش به صورت خودکار به کیف پول آن‌ها واریز خواهد شد.

ارز دیجیتال SAGA به عنوان 51 امین لانچ پول بایننس، در صرافی بایننس لیست شد.

چگونه ایردراپ ارز ساگا را برداشت کنیم؟

برای برداشت ایردراپ ساگا لازم نیز کار خاصی انجام دهیم. اگر قبلاً امتیازات را دریافت کردید، اکنون به ازای هر امتیاز یک واحد ارز SAGA به ارزش 7 دلار دریافت می‌کنید. این دارایی در کیف پول کپلر شما قرار دارد و لازم نیست آن را از جایی برداشت کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که شبکه SAGA را به کیف پول کپلر اضافه کنید.

برداشت ایردراپ ارز ساگا

برای انجام این کار وارد کیف پول خود شوید و به بخش منو مراجعه کنید. سپس بر روی گزینه “Add more Chains” کلیک کنید و شبکه “Saga” را جستجو کنید. در ادامه بر روی گزینه “Add to keplr” و سپس “Approve” کلیک کنید تا شبکه به کیف پول اضافه شود.

اگر قبلاً امتیازات و در نتیجه ایردراپ را دریافت کردید، کیف پول موجودی شما را به صورت خودکار نمایش خواهد داد.

توضیحات تکمیلی در رابطه با ایردراپ و ارز SAGA

امروز 21 فروردین ارز دیجیتال ساگا راه‌اندازی شد و ایردراپ آن میان کاربران واجد شرایط توزیع شد.

در زمان نگارش این مطلب قیمت ارز دیجیتال ساگا حدود 7 دلار است و حدود 630 میلیون دلار ارزش بازار آن است. از 90 میلیون واحد ارز ساگا که اکنون در گردش است، 60 میلیون از آن (420 میلیون دلار) به صورت ایردراپ میان کاربران توزیع شده است. حجم معاملاتی ارز دیجیتال ساگا در صرافی بایننس، تنها 3 ساعت پس از راه‌اندازی به یک میلیارد دلار رسید.

با توجه به این موضوع، ساگا به کاربران خود 420 میلیون دلار ایردراپ داده است. این یعنی ساگا در حال تشکیل یک اکوسیستم قدرتمند است. در ادامه به آموزش یک نکته ایردراپی جذاب خواهیم پرداخت.

ساگا میان کاربران خود از 70 دلار (10 واحد) تا بیش چند هزار دلار ایردراپ توزیع کرد.

استیک ارز SAGA و دریافت ایردراپ

چند ماه پیش گفتیم با استیک برخی از ارزهای اکوسیستم کازماس، می‌توانیم تا یک سال آینده ایردراپ‌های جذابی دریافت کنیم. اکنون شاهد سومین ایردراپ ارزنده این اکوسیستم (بعد از ایردراپ ارز TIA و ایردراپ ارز DYM) بودیم.

علاوه بر این سه ایردراپ، ما در ارزیکال منتظر بیش از 10 ایردراپ دیگر هستیم که تا ماه‌های آینده به کیف پول ما واریز خواهند شد. در گذشته پیشنهاد به استیک این سه از دادیم :

  • استیک ارز ATOM : پروژه‌های جدید توجه زیادی به ارز ATOM، به عنوان هسته اصلی اکوسیستم کازماس دارند. با استیک این رمز ارز می‌توانیم ایردراپ‌های جذابی دریافت کنیم. (آموزش استیک ارز ATOM)
  • استیک ارز TIA : با استیک ارز TIA می‌توانیم ایردراپ‌های متعددی از جمله ایردراپ ارز MILK را دریافت کنیم. (آموزش استیک ارز TIA)
  • استیک ارز DYM : با توجه به توسعه گسترده اکوسیستم DYM انتظار داریم ایردراپ‌های جذابی از جمله ایردراپ ارز DGM را دریافت کنیم. (آموزش استیک ارز DYM)

این سه گزینه از بهترین ارزهایی هستند که با استیک آن‌ها می‌توانیم ایردراپ‌های جذابی دریافت کنیم. اما با توجه به تمیل ارز SAGA به ایجاد اکوسیستم قدرتمند، افرادی که این ارز را استیک می‌کنند نیز ایردراپ‌های جذابی دریافت خواهند کرد.

آموزش استیک ارز SAGA و دریافت ایردراپ

کاربران می‌توانند با استیک ارز SAGA ایردراپ‌های جذابی دریافت کنند. ارزهایی که در اکوسیستم ساگا توزیع خواهند شد، توکن خود را به افرادی که ارز SAGA را استیک کردند ایردراپ خواهند داد.

استیک ارز SAGA

برای استیک ارز SAGA به مقداری از این ارز نیاز خواهید داشت. ابتدا با توجه به آموزش‌های بالاتر، شبکه SAGA را به Keplr اضافه کنید و مقداری ارز ساگا به کیف پول انتقال دهید. سپس به بخش “Staked” مراجعه کنید و بر روی گزینه “Stake” کلیک کنید. ارز SAGA را انتخاب کنید و سپس یکی از استخرها را انتخاب کنید (پیشنهاد ما استخر Cosmostaion است)

سپس مجدد بر روی گزینه “Stake” کلیک کنید، مقدار را تعیین و در نهایت بر روی گزینه‌های “Next” و سپس “Approve” کلیک کنید.

تمام، دارایی شما استیک شد و باید منتظر دریافت ایردراپ‌ها در ماه‌های جدید باشید.

چگونه از ایردارپ‌های جدید اکوسیستم SAGA با خبر شویم؟

ما در مجموعه ارزیکال به عنوان مرجع ایردراپ‌ها، بهترین فرصت‌های ایردراپی را در سایت و کانال خود معرفی می‌کنیم. ما نه تنها اکوسیستم ارز SAGA بلکه تمام ایردراپ‌های موجود را در رسانه‌های خود معرفی می‌کنیم.

پس اگر به دنبال کسب درآمد از بهتری ایردراپ‌های ارز دیجیتال هستید، پیشنهاد می‌کنم عضوی از خانواده ما در کانال تلگرامی ارزیکال شویم. علاوه بر آن می‌توانید به پشتیبانی ارزیکال پیام دهید و تمام سوالات خود در رابطه با ایردراپ ها را از ما بپرسید.

نوشته های مشابه

3.5 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hami
Hami

سلام.وقت بخیر.استیک saga .atom وبقیه هنوز وقت داره؟ممنون

دکمه بازگشت به بالا