آموزشمطالب

بازی جدید تلگرام – کسب درآمد از بازی تلگرامی

دنیای ارزهای دیجیتال همواره در حال رشد است. به مرور زمان تمام پلتفرم‌ها و شرکت‌های بزرگ با این حوزه رو به رشد تعامل ایجاد خواهند کرد. تلگرام یکی از اولین پیام رسان‌هایی است که جذب حوزه ارزهای دیجیتال شده است. این روزها شاهد بازی تلگرامی هستیم که امکان درآمدزایی دارد و کاربران را جذب خود می‌کند. بازی جدید تلگرام توانست تعداد زیادی کاربر به خود جذب کند.

در این مقاله از سایت ارزیکال با این حوزه جدید و جذاب آشنا خواهیم شد.

بازی تلگرامی چیست و چگونه امکان درآمدزایی دارد؟

مدیر عامل تلگرام، آقای دوروف با شناسایی پتانسیل‌هایی که در حوزه ارزهای دیجیتال وجود دارد یک بلاکچین راه‌اندازی کرد. این بلاکچین “Toncoin” نام دارد و توسعه دهندگان می‌توانند بازی‌های بلاکچینی و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز را بر بستر این بلاکچین راه‌اندازی کنند.

درواقع شبکه تون کوین یک پلتفرم برای میزبانی از برنامه‌هایی است که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت دارند. در ادامه راه‌اندازی این بلاکچین، پیام رسان تلگرام نیز یکپارچه سازی خود با این پلتفرم را شروع کرد. امروزه شاهد راه‌اندازی کیف پول‌های ارزی دیجیتال و بازی‌های بلاکچینی بر بستر تلگران هستیم.

حوزه بازی تلگرامی پتانسیل رشد بالایی دارد. پیشبینی می‌شود تا سال آینده شاهد تعداد زیادی بازی جدید تلگرام باشیم که همگی امکان کسب درآمد دارند. در ادامه به بازی‌های بلاکچینی (Play to Earn) خواهیم پرداخت که بر بستر بلاکچین تلگرام فعالیت دارند.

بازی جدید تلگرام چیست؟

آشنایی با بازی جدید تلگرام

تلگرام یکی از فعال‌ترین و البته ماهرترین تیم توسعه را دارد و امروز این پلتفرم فراتر از یک پیام رسان است. علاوه بر ارسال پیام و چت در تلگرام می‌توانیم ربات ها و بازی تلگرامی توسعه دهیم. تلگرام پلتفرمی برای میزبانی از این برنامه هاست. بازی جدید تلگرام که سر و صدای بالایی بپا کرد بازی نات کوین نام دارد.

نات کوین برای اولین بار امکان کسب درآمد از بازی تلگرامی را فعال کرد. این بازی توانست با سرعت بالایی کاربران را به خود جذب کند و در مدتی کم به 20 میلیون کاربر فعال برسد.

بعد از موفقیتی که Notcoin بدست آورد، بازی‎‌های تلگرامی شروع به توسعه کردند. این روزها باید منتظر اخبار بازی جدید تلگرام باشیم و از فرصت‌های موجود استفاده کنیم. در ادامه به معرفی بازی نات کوین خواهیم پرداخت.

آشنایی با نات کوین، بازی جدید تلگرام

کلیک کن و پول در بیار؛ ایده بازی نات کوین در همین جمله خلاصه می‌شود.

بازی تلگرامی نات کوین (Notcoin) یک ربات است که تمام کاربران می‌توانند آن را راه‌اندازی کنند و شروع کنند. کل این بازی در یک سکه زرد رنگ خلاصه می‌شود. با کلیک بر روی آن می‌توانید به استخراج ارز تلگرام بپردازید.

بازی تلگرامی نات کوین

از طریق «این لینک» وارد ربات نات کوین شوید و آن را “Start” کنید. پس از آن بر روی گزینه “Start Earn More” کلیک کنید تا وارد برنامه نات کوین شوید. در ادامه یک سکه زرد رنگ را مشاهده خواهید کرد؛ با کلیک بر روی آن می‌توانید ارز NOT را استخراج کنید. به همین سادگی و تنها با یک کلیک!

چرا بازی تلگرامی نات کوین ارز رایگان می‌دهد

برنامه نات کوین توسط تیم توسعه تلگرام مدیریت می‌شود. تلگرام با طراحی یک ایده ساده و جذاب (کلیک کن و پول در بیار) توانست تعداد بالایی از کاربران را با بازی‌های تلگرامی آشنا کند. بازی جدید تلگرام (نات کوین) نکته آغاز معرفی بازی‌های تلگرامی بود.

با این ایده ساده، تلگرام توانست تعداد زیادی از کاربران را به خود جذب کند. از طرفی دیگر اگر می‌خواست با ایده‌های تبلیغاتی کاربران را با بازی‌‌ها و بلاکچین خود آشنا کند باید ملیون‌ها دلار هزینه تبلیغات می‌داد.

تیم هوشمند تلگرام صرفاً با یک بازی آسان تمام کاربران را با اهداف جدید خود آشنا کرد. در نتیجه این بودجه تبلیغاتی را می‌تواند میان کاربران توزیع کند و طرفداران زیادی را ایجاد کند.

آیا ارز دیجیتال Not قابل فروش است؟

ارز دیجیتال بازی نات کوین NOT نام دارد. این رمزارز هنوز راه‌اندازی نشده است و قابل فروش نیست. اما اخبار نات کوین نشان می‌دهد این توکن قرار است به زودی قیمت گذاری شود و کاربران قادر به فروش آن خواهند بود.

در مقاله “فروش نات کوین” به صورت کامل به این موضوع پرداختیم و حتی نحوه فروش آن پس از راه‌اندازی را آموزش دادیم. اما دیگر بازی‌های تلگرامی کدامند؟

دیگر بازی‌های جدید تلگرام

همانطور که بالاتر نیز اعلام کردیم نات کوین نقطه آغاز بازی‌های تلگرامی بود. در حال حاضر تیم‌های مختلفی در حال توسعه بازی‌های تلگرامی جدید هستند. مطمئناً در آینده‌ای نزدیک شاهد فرصت درآمدزایی جذابی در بازی‌های بلاکچینی باشیم.

در صورت راه‌اندازی بازی‌های جدید و کاربردی، این مقاله آپدیت می‌شود و بازی جدید تلگرام معرفی خواهد شد. برای اطلاع از آخرین فرصت‌های درآمدزایی در کانال تلگرامی ارزیکال عضو شوید تا از آخرین فرصت‌ها مطلع شوید!

بازی بیت کوین تلگرام چیست؟

بازی بیت کوین تلگرام

پس از بازی نات کوین، توجه‌ها به بازی‌های بلاکچینی تلگرام بشدت افزایش یافت. برنامه همستر کامبت اکنون بیش از 100 میلیون کاربر دارد و کاربران منتظر قیمت گذاری و فروش همستر هستند. اما بازی بیت کوین تلگرام چیست؟

قبل از هر چیزی باید اشاره کنیم بلاکچین بیت کوین بزرگترین و با ارزش‌ترین بلاکچین دنیا محسوب می‌شود و ارز بیت کوین ارزش بشدت بالایی دارد. بیت کوین با فرایند استخراج بیت کوین به دست می‌آید که یک فرایند بشدت هزینه‌بر است و نیاز به دستگاه ماینر بیت  کوین دارد.

در نتیجه بازی‌های تلگرامی که بیت کوین رایگان بدهند وجود ندارد. برخی از کاربران بازی‌هایی مانند برنامه نات کوین یا همستر کامبت را به اشتباه بازی بیت کوین در نظر می‌گیرند.

نوشته های مشابه

3.6 7 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا