آموزشمطالبنات کوین

نات کوین قیمت گذاری شد – کاربران بازی نات کوین چه کارهایی باید انجام دهند؟

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار نات کوین قیمت گذاری شد و اکنون کاربران می‌توانند پاداش خود را برداشت کنند و بفروشند. این توکن با قیمت 0.0095 دلار در صرافی بایننس قیمت گذاری شد؛ اما هنوز سوالات زیادی در ذهن کاربران وجود دارد. انتقال نات کوین به ولت و نقد کردن نات کوین چگونه است؟ کدام صرافی برای فروش ارز NOT مناسب است؟ نات کوین را بفروشیم یا نگه داریم؟

در ادامه این مقاله از سایت ارزیکال به تمام سوالات موجود در ذهن کاربران در رابطه با نات کوین پاسخ خواهیم داد.

نات کوین قیمت گذاری شد (27 اردیبهشت)

امروز 27 اردیبهشت، بالاخره پس از مدت‌ها انتظار شاهد قیمت گذاری ارز NOT هستیم. نات کوین قیمت گذاری شد (با قیمت 0.0095 دلار) و در زمان نگارش این مطلب با قیمت 0.0095 دلار در حال معامله در صرافی بایننس است. (نات کوین در بایننس)

علاوه بر صرافی پشتیبانی بایننس از ارز NOT، تعداد دیگری از صرافی‌ها از معاملات نات کوین پشتیبانی می‌کنند. بخش زیادی از این صرافی‌ها به کاربران ایرانی خدمات نمی‌دهند. اما برای رسیدن به مرحله فروش نات کوین، قدم‌هایی را باید طی کنیم.

در ادامه هر یک از قدم‌ها را بررسی خواهیم کرد و نحوه انجام هر یک را آموزش خواهیم داد. بعد از قیمت گذاری، بازی Notcoin تمام خواهد شد و کاربران به پیش بینی قیمت نات کوین تا سال 2025 خواهند پرداخت!

کاربران بازی نات کوین اکنون چکار کنند؟

بازی نات کوین یک سیاست مارکتینگ کاملاً معمایی و ماجراجویانه داشت. به همین دلیل هیچگاه توضیحات تکمیلی در رابطه با فرایندهای کاری ارائه نمی‌دهد. به همین منظور در حال حاضر سوالات زیادی در ذهن کاربران قرار دارد.

در ادامه هر کاری که کاربران برنامه نات کوین باید انجام دهند را آموزش خواهیم داد.

1) کیف پول را به ربات نات کوین متصل کنید

بازی نات کوین به اتمام رسید؛ اکنون کاربران باید کیف پول بلاکچینی خود را به این بازی متصل کنند. ارز NOT یک توکن بر بستر بلاکچین تون کوین است؛ در نتیجه برای برداشت و انتقال نات کوین به ولت، به یک کیف پول سازگار با شبکه Toncoin نیاز داریم.

کیف پول داخلی تلگرام (@wallet) به دلیل محدودیت‌های احراز هویتی گزینه خوبی برای کاربران ایرانی نیست. بهترین گزینه برای ما ایرانیان کیف پول Tonkeeper است. پیشنهاد می‌کنم تمام کاربران بازی نات کوین این کیف پول را نصب کنند. (آموزش کیف پول نات کوین)

سپس برای اتصال کیف پول به نات کوین وارد ربات Notcoin شوید. در قدم اول بر روی گزینه “Claim” و پس از مطالعه توضیحات بر روی گزینه “Next” کلیک کنید. سپس بر روی گزینه “Connect wallet” کلیک کنید و کیف پول Ton keeper را انتخاب کنید.

انتقال نات کوین به کیف پول

در نهایت بر روی گزینه “Connect Wallet” کلیک کنید تا کیف پول به پلتفرم متصل شود. با انجام این کار ربات نات کوین به ولت بلاکچینی متصل خواهد شد.

2) انتقال نات کوین به ولت

کاربران بازی نات کوین اکنون باید برای برداشت نات کوین اقدام کنند.

برای انجام این کار مجدد وارد ربات نات کوین شوید و بر روی گزینه برداشت “فلش رو به بالا” کلیک کنید. سپس گزینه “On-Chain Withdrawals” را انتخاب نماید و سپس بر روی گزینه “Continue” کلیک کنید.انتقال نات کوین به ولت

در قدم آخر توضیحاتی نسبت به تراکنش برداشت نمایش می‌دهد. بر روی گزینه “Confirm and send” کلیک کنید تا نات کوین به کیف پول واریز شود.

اما این بین دو نکته مهم وجود دارد :

  • کارمزد تراکنش نات کوین : برخلاف انتظارات برای برداشت نات کوین نیاز به پرداخت کارمزد با ارز TON نیست. کارمزد تراکنش از موجودی کاربر کاسته می‌شود.
  • مدت زمان انتقال نات کوین به ولت : تیم توسعه Notcoin برای کنترل فشار فروش اولیه مقداری تاخیر در برداشت ایجاد می‌کند. به این صورت که پس از درخواست انتقال، دارایی ممکن است دیرتر وارد کیف پول شود.

پس از انتقال نات کوین به ولت باید مدتی منتظر بمانیم تا بتوانیم آن را بفروشیم. اما در این مدت چه کاری انجام دهیم؟

3) مقداری ارز TON خریداری کنید

برای پرداخت کارمزد انتقال نات کوین به ولت، نیازی به ارز TON نبود. اما برای پرداخت کارمزد انتقال نات کوین به صرافی به ارز تون نیاز داریم. پس تا قبل از واریز نات کوین به Ton Keeper اقدام به خرید مقداری ارز TON کنید.

برداشت ارز TON از صرافی و انتقال به کیف پول در اکثر صرافی‌ها، فعلاً مسدود است. اما از بین گزینه‌های موجود بهترین و کوتاه‌ترین گزینه استفاده از صرافی Bitunix است. یک صرافی بین المللی و امن که به راحتی به کاربران ایرانی خدمات می‌دهد.

1) ثبت نام : ابتدا از طریق “این لینک” در صرافی Bitunix ثبت نام کنید تا بتوانید مقداری ارز TON بخرید و به کیف پول انتقال دهید. ثبت نام نیازی به احراز هویت ندارد و کمتر از 1 دقیقه زمان می‌برد. (آموزش ثبت نام صرافی بیت یونیکس)

آموزش ثبت نام در صرافی Bitunix

2) انتقال تتر به Bitunix : در قدم بعدی طبق آموزش زیر مقداری تتر به صرافی واریز کنید تا بتوانید ارز TON خریداری کنید.

انتقال تتر برای خرید ارز TON

3) خرید ارز TON : سپس با استفاده از تتر، اقدام به خرید ارز TON کنید. (مطابق با تصویر زیر)

آموزش خرید ارز TON

4) انتقال ارز تون به Ton keeper : در قدم آخر نیز با کمک تصویر زیر اقدام به انتقال ارز تون به ولت تون کیپر کنید.

انتقال تون کوین به کیف پول

در اولین فرصت آموزش ویدئویی در کانال تلگرامی قرار خواهد گرفت. پس همین الان در کانال تلگرامی ارزیکال عضو شوید تا از آموزش‌ها استفاده کنید.

4) صرافی خود را آماده کنید

آخرین قدم آماده سازی صرافی برای فروش نات کوین است. فارغ از این که نات کوین را در کدام یک از صرافی‌ها نقد و تبدیل به تتر می‌کنید، در نهایت نیاز دارید تا تتر را به ریال تبدیل کنید.

برای آموزش فروش در صرافی‌های خارجی مقاله “آموزش فروش نات کوین” را مطالعه کنید.

اما برای تبدیل تتر به ریال، به یک صرافی مطمئن نیاز خواهیم داشت. صرافی آبان تتر بهترین سایت خرید تتر در ایران است. این صرافی بهترین گزینه برای کاربران ایرانی است تا تتر را به ریال تبدیل کنند. برای انجام این کار ابتدا از طریق “این لینک” وارد پنل ثبت نام آبان تتر شوید و یک حساب کاربری ایجاد کنید.

برای کار با صرافی آبان تتر مقاله “ثبت نام آبان تتر” را مطالعه کنید. ثبت نام و احراز هویت در این صرافی در مجموع 5 دقیقه زمان نیاز دارد.

سپس تتر را به این صرافی واریز کنید و اقدام به فروش آن (تبدیل به ریال) کنید.

اقدام‌های لازم برای فروش نات کوین

در این مقاله به صورت قدم به قدم به آموزش تمام مواردی پرداختیم که ممکن بود در ذهن کاربران نات کوین سوال باشد. در ادامه به صورت کلی بار دیگر مسیر را بررسی خواهیم کرد.

  • اتصال کیف پول به ربات نات کوین : در اولین قدم باید یک کیف پول Ton keeper نصب کنید و آن را به ربات نات کوین وصل کنید.
  • انتقال نات کوین از ربات به کیف پول : در قدم بعدی نات کوین را از ربات به کیف پول واریز کنید.
  • مقداری ارز TON خریدای کنید : برای پوشش کارمزد انتقال ارز TON از کیف پول به صرافی به مقداری ارز TON نیاز دارید. با کمک صرافی Bitunix مقداری ارز Ton بخرید و به Ton keeper انتقال دهید.
  • انتقال از کیف پول به صرافی : سپس دارایی را از کیف پول به صرافی واریز کنید.
  • تبدیل نات کوین به تتر : در ادامه نات کوین را به تتر تبدیل کنید تا بتوانید تتر را به صرافی ایرانی واریز کنید.
  • فروش تتر در صرافی‌های ایرانی : با کمک صرافی آبان تتر می‌توانید تتر را به ریال تبدیل کنید و ریال را به حساب بانکی خود واریز کنید.

این تمام مواردی است که شما اکنون باید آن را انجام دهید. اگر هر سوالی در این رابطه دارید سوالات خود را از پشتیبانی ارزیکال بپرسید.

نوشته های مشابه

3.3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
turkoglie
turkoglie

سلام
وقت بخیر زمان انتقال از تلگرام به تون کیپر چقدر هست من دیروز ساعت 5 بعد از ظهر زدم بعد از گذشت 14 ساعت واریز نشده هنوز!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دکمه بازگشت به بالا