جدیدترین ایردراپ هامطالب

ایردراپ زد کی سینک تایید شد –  آموزش برداشت ایردراپ چند هزار دلاری zkSync

بالاخره بعد از 2-3 سال انتظار پروژه محبوب zkSync ایردراپ خود را تایید کرد. کاربران زیادی منتظر ایردراپ زد کی سینک بودند و این ایردراپ می‌تواند هزاران دلار ارزش داشته باشد. لندینگ چک کردن واجدین شرایط ایردراپ zkSync فعال شد و کاربران می‌توانند آدرس کیف پول خود را چک کنند. اما جه کسانی واجد شرایط این ایردراپ ارزشمند هستند و چگونه به برداشت ایردراپ زد کی سینک بپردازیم؟

در ادامه این مقاله از سایت ارزیکال به آموزش گام به گام ایردراپ زد کی سینک خواهیم پرداخت.

نگاهی به پروژه زد کی سینک (zkSync)

ارز دیجیتال zksync

به رسم همیشگی ما در مجموعه ارزیکال، قبل از معرفی یک ایردراپ ابتدا توضیحاتی کوتاه به پروژه مورد بحث ارائه می‌دهیم. پس قبل از معرفی ایردراپ زد کی سینک به ارائه توضیحات نسبت به آن می‌پردازیم.

زد کی سینک یک پروژه لایه دو بر بستر بلاکچین اتریوم است که با هدف افزایش مقیاس مقیاس‌پذیری اتریوم فعالیت می‌کند. این پروژه از رول آپ‌های دانش صفر بهره می‌برد و با استفاده از این الگوریتم بستری مقیاس‌پذیر ایجاد می‌کند.

با توجه به داده‌های دیفای لاما شبکه لایه دو زد کی سینک بیش از 135 میلیون دلار نقدینگی قفل شده دارد. این شبکه یکی از پرکاربردترین و البته محبوب‌ترین شبکه‌های لایه دومی است.

در ادامه به معرفی ایردراپ zkSync و آموزش برداشت ایردراپ زد کی سینک خواهیم پرداخت.

چه کسانی برای ایردراپ زد کی سینک واجد شرایط هستند؟

پروژه zkSync طی برنامه توکنومیک خود 17.5 درصد از عرضه خود را به بودجه ایردراپ اختصاص داده است. این میزان پاداش قرار است میان 695,232 آدرس کیف پول توزیع شود. اما چه کسانی واجد شرایط برای ایردراپ زد کی سینک هستند؟

برای پاسخ به این سوال به توضیحات تیم پروژه می‌پردازیم :

“ایردراپ زد کی سینک بر شناسایی کاربران واقعی با استفاده از رویکرد انسانی تمرکز دارد. تاریخچه تراکنش‌های یک کیف پول چیزهای زیادی را در مورد عادات مدیر آن نشان می‌دهد. افراد واقعی تمایل به ریسک پذیری دارند، به خصوص آنهایی که احساس می‌کنند بخشی از یک جامعه هستند.

آن‌ها زمان خود را روی زنجیره می‌گذرانند، تراکنش می‌زنند، معامله می‌کنند و پروتکل‌های جدید را امتحان می‌کنند. اما در مقابل ربات‌ها و فرصت طلب هستند؛ آن‌ها با کمترین تلاش، ریسک کمتری می‌کنند. در حالی که سعی می‌کنند با جامعه ترکیب شوند و از آن ارزش استخراج کنند”.

با توجه به این توضیحات پروژه zkSync سعی کرد از میان 6 میلیون آدرس فعال بر بستر این شبکه، ربات‌ها را شناسایی و از لیست airdrop زد کی سینک حذف کند.

ایردراپ زد کی سینک به شرح زیر توزیع خواهد شد :

  • کاربران (89%) : از 17.5 درصد کل عرضه ارز زد کی سینک، 89 درصد از آن به کاربرانی که بر بستر بلاکچین zkSync تراکنش داشتند تعلق دارد.
  • توسعه دهندگان (11%) : باقی بودجه ایردراپ به کاربرانی که به رشد و توسعه پروتکل zkSync کمک کردند تعلق خواهد داشت.

در ادامه نحوه برداشت ایردراپ زد کی سینک را آموزش خواهیم داد.

آموزش برداشت ایردراپ زد کی سینک

پروژه zkSync بعد از حدود 2 سال انتظار، امروز بالاخره لیست واجدین شرایط برای ایردراپ زد کی سینک را اعلام کرد. برای آن که ببینید آیا شما نیز واجد شرایط این ایردراپ هستید یا خیر باید وارد قسمت “Airdrop Checker” شوید.

از طریق “این لینک” وارد بخش مربوطه شوید و آدرس کیف پول اتریوم خود را وارد و بر روی گزینه “Check” کلیک کنید. اگر واجد شرایط این ایردراپ بودید، پیام تبریک نمایش خواهد داد و میزان موجودی را نمایش می‌دهد.

برداشت ایردراپ زد کی سینک

برداشت ایردراپ زد کی سینک هفته آینده آغاز می‌شود. بعد از فراهم شدن امکان برداشت آموزش لازم را در کانال تلگرامی ارزیکال قرار خواهیم داد؛ پس حتماً عضو خانواده ارزیکال در تلگرام باشید تا این فرصت را از دست ندهید.

توجه : این روزها شبکه‌های اجتماعی مخصوصاً توییتر پر از لینک‌های فیک برای ایردراپ زد کی سینک است. مراقب لینک‌های کلاهبرداری باشید و کیف پول خود را به هیچ سایتی متصل نکنید. در فاز فعلی لازم نیست کیف پول خود را به سایت متصل کنید.

اگر واجد شرایط ایردراپ زد سینک نیستیم چکار کنیم؟

اگر کیف پول شما واجد شرایط در ایردراپ زد کی سینک نبود، متاسفانه دیگر فرصتی برای شرکت در این ایردراپ وجود ندارد. اما بازار ارزهای دیجیتال پر از فرصت‌های جذاب برای ایردراپ است. ما در صفحه “جدیدترین ایردراپ‌ها” بهترین موارد را معرفی می‌کنیم.

پیشنهاد می‌کنم در کانال تلگرامی ارزیکال عضو باشید تا فرصت‌های بعدی را از دست ندهید!

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا