استلار
نزولی
هشدار برای XLM؛ با شکست این سطح ریزش سنگین در راه است

در نمودار ۴ ساعته ارز استلار (XLM)، کاهش قدرت خریداران کاملا احساس میشه و قیمت دیگه مومنتومی برای رشد نداره. این یعنی الان داره بهترین فرصت برای کسب سود از ریزش شکل میگیره.
نگاه من به نمودار ارز استلار نزولیه و به دنبال ورود به معاملات فروش هستم، هر تاییدیه کندلی که در استراتژی خود دارید رو میتونید فرصتی برای ورود به معامله فروش در نظر بگیرید. اما اگه تریدر ریسک پذیری نیستید، پیشنهاد میکنم منتظر شکست رو به پایین حمایت ۰.۲۱ دلار باشید. با عبور قیمت از این سطح با ریسک کمتری میتوان وارد معاملات فروش شد.
تارگت ریزش XLM: بعد از ۰.۲۱ دلار، اصلیترین حمایت قیمت روی محدوده ۰.۱۹۱ دلار قرار داره و این میتونه اصلیترین تارگت من برای حد سود معاملات فروش ارز استلار باشه!
این صرفا یک دیدگاه شخصیه، هیچگونه پیشنهاد مالی یا خرید و فروش نیست!